Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlissä todella usein treenivaatteita

Vierailija
25.05.2025 |

Taas niitä on. En vain tarvitse mitään, koska olen jo täydentänyt varastoni Lidlistä.

Käyn Lidlissä kerran viikossa ja tänä vuonna treenikamoja on ollut mielestäni ainakin kolme kertaa. Oletteko te ostaneet?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl on köyhien kauppa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa. Mutta tuottavat ilmeisesti hyvin, kun ovat halpoja valmistaa. Lidlin treenivaatteet on nimittäin aina sitä inhaa polyesteriä, mitä minä en voi käyttää.

Vierailija
4/7 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidl on köyhien kauppa 

Se on nyt vain tyhmää maksaa liikaa, vai miten se meni?

Vierailija
5/7 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri eilen hienon mustan treenipaidan hintaan 3.99e

Hyvä ostos

Vierailija
6/7 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt samaa. Mutta tuottavat ilmeisesti hyvin, kun ovat halpoja valmistaa. Lidlin treenivaatteet on nimittäin aina sitä inhaa polyesteriä, mitä minä en voi käyttää.

Se vaan on paras materiaali treeniasuihin.

Vierailija
7/7 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vaan on paras materiaali treeniasuihin.

Ei ole. Puuvilla-elastaani alaosissa tai ihan puuvillasinkku t-paidoissa on. Mun karatepuku on paksua 100%puuvillaa, ja siinä pystyy vaikka mihin liikkeisiin. Omistan paljon myös ihan laadukkaita pes-teenivaatteita esim. Nikeä, niitä käytän joskus, kun ovat niin kivannäköisiä, materiaali menee joskus syksyllä muiden vaatteiden alla. Talvella jopa merinovilla hakkaa polyesterin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi