Miksi naisen on mahdoton ymmärtää, ettei kondomi tunnu miehestä hyvältä?
Luulisi, että hiukan mielikuvitusta käyttämällä voi kuvitella, miltä tuntuu seksi niin, että vartalon herkin osa on verhottu lateksiin. Miksi siis sinulle, nainen, on niin täysin mahdotonta ymmärtää, ettei kondomi tunnu miehestä hyvältä? Miksi intät, että sen kuuluu tuntua hyvältä?
Tuntuuko sinusta hyvältä kosketella ihoa rukkaset kädessä? Ellei, miksi luulet, että miehen penis nauttii verhoilusta?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Suoja taudeilta jne.
Niin tekee ja myös lapsilta kusipäisen ap:n kanssa.
Jos se tuntuu pahalta niin onneksi mies voi aina kieltäytyä seksistä. Ei tarvitse olla niin epätoivoinen ap.
Miksi luulet, että nainen ei asiaa ymmärrä?
En intä sen tuntuvan hyvältä. Edut voittavat kuitenkin haitat, joihin kuuluu, että ilman kumia ei ole myöskään seksiä.
Oman kokemukseni mukaan ei ne naisetkaan erityisemmin pidä siitä miltä kondomi tuntuu vs. ei kondomia. Tauti- ja raskausriski tuntuu kuitenkin vielä ankeammilta, joten sen takia kondomi ilman muuta.
Itselleni ei olisi tullut koskaan mieleen harrastaa seksiä ilman kondomia silloin kun nuorempana tuli näitä satunnaisia juttuja harrastettua.
Vastaavasti voi kysyä, mikä siinä on, että sinun kaltaistesi itsekkäiden miesten, jotka etenevät elämässä oma nautinto edellä, on aivan mahdoton ymmärtää, että sukupuolitauti (esim klamydia, joka aiheuttaa lapsettomuutta ) saati ei-toivottu raskaus ei tunnu naisesta hyvältä?
Veikkaan että tippuri tuntuu vielä pahemmalta.
Itse en vaadi partnereiltani kondomin käyttöä. Olen kyllä tietoinen että miehetkin voivat tulla raskaaksi, mutta olen toistaiseksi välttynyt siltä. Lisäksi otan yleensä lastin poskeeni.
M42
Eipä ne e-pillerit tai kierukatkaan hyvältä tunnu.
Kondomin sentään saa pois heti käytön jälkeen
Minusta seksi tuntuu oikein hyvältä myös kondomin kanssa.
Kylläpä tuo on lasti lentänyt kortsunkin kanssa joten ei kait tuo nyt niin pahaltakaan tunnu.
Kukaan nainen ei masturboi paljaalla kädellä.
Mä olen lateksifetisti ja verhoan herkimmät paikkani siihen oikein mielellään, kiitos vain kysymästä. :)
Kyllä se rehellisesti vähän ihmetyttää jos aikuinen mies ei ole löytänyt itselleen sopivaa kondomia.
Toki jos saa tosi harvoin niin ei varmaan tule kokeiltua eri merkkejä ja kokoja niin usein 🤔
No eihän sun ole mikään pakko harrastaa seksiä, jos ei kerran tunnu hyvältä.
Miksi meitä pitäisi kiinnostaa? Siitin on tarkoitettu naaraan tiineyttämiseen ja sinä haluat käyttää naista tämän sijaan jonain runkku ämpärinäsi. KETÄÄN ei kiinnosta mitä sellainen mies haluaa.
Suoja taudeilta jne.