Turvallisin paikkakunta suomessa jos venäjä hyökkää?
Mitä mieltä. Mitkä kaupungit tai maakunnat ovat turvallisia. Itse veikkaan että jossain länsirannikkolla voisi olla tai keski suomessa turvassa
Kommentit (380)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan Ruotsin rajan tuntumassa.
Jep, Tornio. Ahvenanmaa ei ehkä niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista paikkaa olekaan.
Kyllä Suomesta sellaisia paikkoja löytyy. Kuten edellä mainittiin niin Ullava on yksi sellainen. Toinen Kerava
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on porukka mennyt täysillä mukaan poliitikkojen ja toimittelijoiden sotapsykoosiin. Suomessa ei ole mitään, mikä kiinnostaisi Venäjää.
Taas kerran: suomen sijainti on sellainen, että se kiinnostaa, kuten joka kerran aiemminkin samasta syystä.
Itä-Suomi. Ei ole edes varuskuntaa mitä pommittaa.
Vaarallisin on Ahvenanmaa ja turvallisin Pohjanmaa
Luoteis-Suomesta mukava autiotupa, jonka valtaat sodan ajaksi, niin siellä saat olla suhteellisen rauhassa koko sodan ajan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on porukka mennyt täysillä mukaan poliitikkojen ja toimittelijoiden sotapsykoosiin. Suomessa ei ole mitään, mikä kiinnostaisi Venäjää.
Venäjä halunnee palauttaa keisarikunnan rajat. Venäjää tuskin kiinnostaa aineelliset resurssit.
Mulla olsii valittavana Tampere tai Turku. Kumpi on turvallisempi.
Turussa on satama ja Tampereella taas sotilaslentotoimintaa lähistöllä.
Vierailija kirjoitti:
Kun venäjä hyökkää (ei jos), niin vaasa (lyhyt matka ruotsiin.
Torniosta on huomattavasti lyhyempi matka. Tosin siellä teollisuutta ja satama, mikä voi vetää pommituksia puoleensa.
Veikkaisin, että joku erämaa seutu Ruotsin rajalla Lapissa voisi olla vähiten kiinnostava paikka sotimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Saaressa.
Sinne on vaikea saada mitään, jos vesistö muuttuu vaaralliseksi. Saaressa on ansassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ullava. Sinne ei ryssäkään halua.
Olen käynyt siellä huoltoasemalla kahvilla, ja uskon tuon helposti. Tänään oli just juttua edellisen sodan pommituksista, en keskustaan Oulussa lähtisi sota aikana
Se huoltoasema on suljettu pari vuotta sitten.ei siellä ole tietääkseni enää mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan Ruotsin rajan tuntumassa.
Jep, Tornio. Ahvenanmaa ei ehkä niinkään.
Ruotsi on rajatapaus. Siitä voi islamisoitumisensa myötä tulla turvattomuuden lähde Suomelle.
Turha siinä vaiheessa on alkaa mihinkään säntäillä. Posauttavat koko Suomen taivaan tuuliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun venäjä hyökkää (ei jos), niin vaasa (lyhyt matka ruotsiin.
Torniosta on huomattavasti lyhyempi matka. Tosin siellä teollisuutta ja satama, mikä voi vetää pommituksia puoleensa.
Veikkaisin, että joku erämaa seutu Ruotsin rajalla Lapissa voisi olla vähiten kiinnostava paikka sotimiseen.
He voi hyökätä Lapin kautta ruotsiin
mä uskon et rajat.rannikko suurkaupungit ja lappi on vaarallisia. veikkaan että sisämaa on turvallisin jos lappi katkaistaan kuten sitä on yritetty sodissa tehdä, oot pahassa loukussa siellä.
monen suunnitelma on paeta ruotsiin ja tiet tukossa ja jos lunta vaara siinä.
merivesistö voi olla miinoja täynnä tosi tilanteessa.
oma veikaus on että juupajoki muurame tyyliset ei ole heti ensi vaarassa.tilanteen mukaan liikkua. ukrainassa tiet meni tukkoon puolaan kohti menevät tiet.telttta ja ruokaa mukaan pakomatkalle.
Kiinnostaako muuten kaikki paikkakunnat? Esim. keskikokoiset paikkakunnat vai keksittyykö ne vain isoihin kaupunkeihin tyyliin Hki, Tampere ja Turku?
Olen käynyt siellä huoltoasemalla kahvilla, ja uskon tuon helposti. Tänään oli just juttua edellisen sodan pommituksista, en keskustaan Oulussa lähtisi sota aikana