Mitä lasissa tänään?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
pahvipakkaus valkoviiniä 2 tötskää. huomenna 6 lonkeroa
Huomenna on jo sunnuntai. Juo nyt vaa kaikki kerralla että maanantai aamuna mukavampi mennä tarhaan hoitaa pikkusia.
Vierailija kirjoitti:
ET KAI SÄ SOTKE NIITÄ KESKENÄÄN
No en tietenkään.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ET KAI SÄ SOTKE NIITÄ KESKENÄÄN
No en tietenkään.
-ap
Mikset? Sais aikaseksi syvyyspommin eli uppotukin eli irish car bombin
tulkasto toimeen jos miedän porukat just nyt kokoonnutaan. olis hauska tavata. ja mä en oo rähinä tyyppi yhtään, jopa ns inhokki on silloin niin hali hali. mä muuteen povaan ja osuu ja uppoaa. justa sanoin kaverilleseppele teidän ovessa,iso valkoinen seppele, heidän iska kuoli,sydän ja kadulle oli kaatunut.
sit mä näin taloyhtiön parkkiksen ja siinä oli perhe x:n autopaikalla sellainen ferrari kuin taideteos,muistutti figuuri kenkää ikäänkuin ,ääriviivainen upee ja se syöksyi läoi koko ison parkkikse,
ja kuule, akka löysi uuden jannun joka onkin ...italian ukko, no ei siitä kauan taas taloyhtiössä näin etukäteen näyn; ulkoovesta tuotiin kuin nooan akkia jätti arkkua siään. Oikesti teknisesti moinen ei olisi mahdollista. no siitä noin 2 vko siis upeesti koulutettu neuvos kuoli kotiinsa-
matkustin taksissa, jkl, sanoin kuskille,että näen sun lähellä naisen jolla raidallinen t paita, vatsamakkaroita. Niin taksikuski ajoi syrjään ja hän sanoi-en voi enää ajaa,sillö toi oli mun -äiti. siinä sitten yön tunteina puhuttiin ja ei tietenkään ottanut maksua. ja näitä on- olin suuhygienistilla- just kun hän tekee hänen duunia, sanon hänellekuka on toi mies tumma pitkä sun takana. Ja ajattele me ei olla tuttuja,oli hieman ihme tilanne. Lopulta hän sanoomulle vieraalletunnustaa: , on mulla täällä työpaikan lääkäri ja olisi sutinaa, Hän oli niin järkyttynyt mitä sanoin. Hön ehdotti tule ns yök ne tyttöjen illat sinne,kerro kaikki. Hän ei tajuuuu,että käskystä en toimi,nää tulee jos on tullakseen. muuten toki pienimuotoista ns mustalaiskrteista osaan kyylä katsoa, no nekin mennyt nappiin.
oli kerran,että tyttölauma kyseki multa miten ilta menee, kaikki mitä per nuppi kerroin,oli kuulema käynyt just niin.
olen ihan lapsesta asti nähnyt vaan.. onni vai rasite, no sanon- onni. teille kaikille hyvää kesän odotusta.
Petskun plörö niinkuin joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Maitua
Aikuisen ei pitäisi juoda maitOa.
Vierailija kirjoitti:
Purra jäillä
Se on sitten ihan syväjäädytystä se.
Laktoositonta rasvatonta maitojuomaa. En juo enää alkoholia, enkä kaipaa sitä. Unen laatu on paljon parempi.
Vettä