Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, joiden mielestä vesi on PAHAA, ja juovat ainoastaan limsoja ja mehuja

Vierailija
24.05.2025 |

Haluaisin todella ymmärtää näitä. En nimittäin koskaan osta kumpiakaan. Juon vettä. Kraanasta, pullosta, lähteestä. VETTÄ. 

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kaksi piimäpartaa, ukko ja eukko. Meillä on piimä toiminut ruokajuomana aina. Se on raikasta ja myös hyvä lisä ravinnossa. Myös lapset oppivat juomaan piimää, mutta lastenlapsilla näyttää olevan muut juomat. Harmittaa, ettei nuori sukupolvi ole oppinut piimän makuun. Ihan liikaa epäterveellisiä makeita juomia.

Vierailija
42/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinua voisi auttaa ymmärtämään?

En siinä mielessä täytä kysymyksen kriteerejä, että en juuri juo mehuja tai etenkään limuja, mutta vesi on jos nyt ei suorastaan pahaa, niin tylsää ja vastenmielistä. En tiedä, voiko muiden mieltymyksiä ymmärtää tai tarvitseeko edes, mutta mitä siis haluat tietää tai ymmärtää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä missä asun, niin muutkin sanoo, että kraanavesi on pahaa

Vierailija
44/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhuksetkin ovat tällaisia. Mikä sen selittää?

Voi voi, että ihan vanhukset juovat limsaa. Pitäisikö kaljaa sitten juoda vai mitä jos joskus tekee mieli jotain muuta kuin vettä? 

Vierailija
45/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä join aikaisemmin aina vain vettä. Aamuin ja illoin, aina hoin että vettä vettä vettä vettä vettä! Ja jos joku tuttu sairastui, niin sanoin vaan että juokaa vettä, se auttaa.

Kerran sitten sairastuin itse, enkä halunnutkaan enää juoda vettä Jos joku tarjosi sitä minulle, niin huusin vain että "Hui vettä! En juo koskaan vettä!"

Ja uskokaa tai älkää, että ilman vettä parani tää eukko! 

Yhteen aikaan olikin muotia juoda vettä ihan hirveästi. Moni oikein kuljetti mukanaan sellaista trendikästä vesipulloa josta hörppi kaiken aikaa. Eihän sekään tervettä ole kun ravintoaineet huuhdellaan pois. Mut se muoti onneksi meni jo. Meillä janoon juodaan aina vettä edelleen, mutta ei tolkuttomia määriä.

Vierailija
46/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olut se vasta janon vie👍

Vierailija
47/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olut se vasta janon vie👍 

Miulta ei vie. Kun yhden tölkin juo niin toista tekee mieli. Kalja lihottaa ja turvottaa.

Kun vaihdoin oluen veteen, niin johan lähti kaljapöhö ja hoikistuin huomattavasti.😊

Vierailija
48/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vesi ei ole pahaa, mutta kyllä limsa ja mehu paremmalta maistuu. 

Vierailija
49/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut, että teillä on hyvänmakuista vettä. Veden maku vaihtee ihan paikkakunnittain tai ehkä paremminkin vedenpuhdistamoittain, puhumattakaan oman kaivon vedestä mitä toiset käyttävät.

Jossain Pyynikillä olen juonut parasta mahdollista vettä, ei ihme, että siellä on ollut virvoitusjuoma yms toimintaa jo kauan sitten. Samoin mummolassani itä-Suomessa oli hyvä vesi syvässä porakaivossa. Pahinta vettä olen juonut varmaan kasarilla Espoossa paikassa, missä oli alueellinen pienvesipuhdistamo. Sitä ei kukaan halunnut juoda janojuomakseen sellaisenaan. Se oli lähinnä mudan makuista. Myös Turussa oli pahaa vettä aina keväisin silloin, kun juomavesi otettiin Aurajoesta vedenpuhdistamolla.

Vierailija
50/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhuksetkin ovat tällaisia. Mikä sen selittää?

Voi voi, että ihan vanhukset juovat limsaa. Pitäisikö kaljaa sitten juoda vai mitä jos joskus tekee mieli jotain muuta kuin vettä? 

Minäpä olen nähnyt, että ne pahukset juovat salaa KAHVIAKIN! 

Vierailija
51/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun muistelen omaa lapsuutta 70-luvulla, harvemmin vesi oli janojuoma. Yleensä maito, piimä, juhlapäivinä limsa. 

Sama täällä, tosin olin lapsi 80-luvulla. Ei meillä kukaan juonut vettä. Maitoa, piimää, kahvia, kotikaljaa tai kotimehua juotiin, joskus harvoin limsaa.

En osaa vieläkään juoda pelkkää vettä, vaan juon maustettuja vichyjä yms. 

Syövytät hiilihapolla hampaasi.

Minulle hammaslääkäri on kyllä sanonut, ettei hiilihappo niitä hampaita vie. Voi kuulema juoda ihan vapaasti kivennäisvesiä, missä ei ole sokeria yms.  Mehukivennäisvesistä varoitteli, että ne eivät ole hyväksi hampaille ja niitä kannattaa vältellä. Sitruunahappo ei taida myöskään olla hyväksi.

Vierailija
52/55 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeremy Clarkson setä opettaa miehille että vesi on vain naisten juoma, kuvitella että naiset juovat vettä huvikseen!

https://www.youtube.com/shorts/_7F1sb-E6iI

Vierailija
53/55 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

he eivät yleensä syö myöskään kasviksia ja hedelmiä, koska ne ovat pahoja. Hampurilaiset, pizzat ja kebab-mätöt ovat hyviä taas :D yleensä tän elämäntavan näkee myös ulkomuodosta. Ämerica on syvästi juurtunut jo Suomeenkin wt-liikkeellään.

Tähän samaan sarjaan sopii, että eivät syö graavikalaa, koska "en syö raakaa kalaa". 🙄

Vierailija
54/55 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haluaisi siis kovasti ymmärtää ihmistä, joka ei juo vettä. Minäkin halusin ja tein näin: puolisoni ei juo vettä ja minä ihan kysyin häneltä, miksi hän ei halua juoda vettä. Vastauksen saatuani ymmärsin. Vai aloituksen oliko pointti kuitenkin siinä, että Ap ei halua ymmärtää oikeasti, vaan kertoa vain, että tällaiset vedestäkieltäytyjät ovat häntä huonompia ihmisiä?

Vierailija
55/55 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He ovat tyhmiä.

Ja hampaattomia. Hyi helvetti niitä mustia kalustoja.

Hammaslääkäri

Höpö höpö. Olen lapsesta asti juonut sokerittomia limuja veden sijaan, eikä mulla ole hampaissa mitään sanomista. Nätimmät kuin useimmilla, koska olen laittanut paljon rahaa oikomisiin ja valkaisuihin. Priimakunnossa. Ainoastaan hammaskiveä täytyy poistattaa noin joka toinen vuosi, reikiä ei tule.

No se on sun hammasluu joka on tuollainen. Joudut poistattamaan hammaskiveä mutta reikiä ei tule. Mulle ei taas tule ikinä hammaskiveä. Hampaat reikiintyvät helpommin mutta hammaskiveä minulla ei ole koskaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä