Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, joiden mielestä vesi on PAHAA, ja juovat ainoastaan limsoja ja mehuja

Vierailija
24.05.2025 |

Haluaisin todella ymmärtää näitä. En nimittäin koskaan osta kumpiakaan. Juon vettä. Kraanasta, pullosta, lähteestä. VETTÄ. 

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun muistelen omaa lapsuutta 70-luvulla, harvemmin vesi oli janojuoma. Yleensä maito, piimä, juhlapäivinä limsa. 

Sama täällä, tosin olin lapsi 80-luvulla. Ei meillä kukaan juonut vettä. Maitoa, piimää, kahvia, kotikaljaa tai kotimehua juotiin, joskus harvoin limsaa.

En osaa vieläkään juoda pelkkää vettä, vaan juon maustettuja vichyjä yms. 

Vierailija
22/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun muistelen omaa lapsuutta 70-luvulla, harvemmin vesi oli janojuoma. Yleensä maito, piimä, juhlapäivinä limsa. 

Ei mikään ihme että kansan kehot ovat tuusan nuuskana ja mieletkin sairastuneet.

Suola ja vesi ovat elämän perusta.

Meillä on tässä lääketieteen (psykiatrian) Nobel -palkinnon ansaitseva asiantuntija: Mielen sairaudet johtuvat limsoista ja mehusta..!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy kyllä painossa jos juo paljon sokerilitkuja

Vierailija
24/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä join aikaisemmin aina vain vettä. Aamuin ja illoin, aina hoin että vettä vettä vettä vettä vettä! Ja jos joku tuttu sairastui, niin sanoin vaan että juokaa vettä, se auttaa.

Kerran sitten sairastuin itse, enkä halunnutkaan enää juoda vettä Jos joku tarjosi sitä minulle, niin huusin vain että "Hui vettä! En juo koskaan vettä!"

Ja uskokaa tai älkää, että ilman vettä parani tää eukko!

Vierailija
25/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kyllä hankalampaa elämä, jos vesi ihan pahalta maistuisi. Muistelin nyt, että lapsena ja nuorena join mieluummin jotain muuta kuin vettä, mutta ei vesi silloinkaan pahaa ollut, oli vaan liiankin neutraalia. Nykyään juon melkein pelkästään vettä janoon ja ruoan kanssa. Menee moni muukin juoma, mutta useimmiten ihan mieluitenkin otan vettä.

Vierailija
26/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mä muistelen mun lapsuutta 70-luvulla niin vesi oli janojuoma. Maito ja piimä oli ruokajuoma. Mä ostin limua joskus kaupasta. Limua juotiin milloin haluttiin.

Ei muuten ollut. Meillä juotiin lapsina aina maitoa. Ja kesällä kun oli helle, niin meille ostettiin limsaa maakellariin. Ai että jaffa oli hyvää jääkylmänä helteellä.

Vierailija
27/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He ovat tyhmiä.

Ja hampaattomia. Hyi helvetti niitä mustia kalustoja.

Hammaslääkäri

Vierailija
28/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, tosin olin lapsi 80-luvulla. Ei meillä kukaan juonut vettä. Maitoa, piimää, kahvia, kotikaljaa tai kotimehua juotiin, joskus harvoin limsaa.

Syövytät hiilihapolla hampaasi.

Vierailija
29/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä join aikaisemmin aina vain vettä. Aamuin ja illoin, aina hoin että vettä vettä vettä vettä vettä! Ja jos joku tuttu sairastui, niin sanoin vaan että juokaa vettä, se auttaa.

Kerran sitten sairastuin itse, enkä halunnutkaan enää juoda vettä Jos joku tarjosi sitä minulle, niin huusin vain että "Hui vettä! En juo koskaan vettä!"

Ja uskokaa tai älkää, että ilman vettä parani tää eukko!

Moni hoitaa vaivojaan viinalla. Se on pelkästään näennäistä.

Vierailija
30/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Jos mulla kerran on varaa juoda jotain muuta kuin vettä, juon muuta kuin vettä. Miten se on sun ongelma, kun ei mullekaan ole sun pelkän veden juominen ongelma? :D

No onhan se nyt vaan aika tyhmää. Vähän kuin joku sanoisi, että poltan tupakkaa, koska ilma on pahan hajuista. 

Ei ollenkaan sama asia.

Et taida ymmärtää, että sokeri todellakin on epäterveellistä.

Et taida ymmärtää, että kaikissa limuissa ei ole sokeria. Tyhmää olettaa muuta.

Vierailija
31/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syövytät hiilihapolla hampaasi.

Pelkkä hiilihappo ei syövytä kyllä mitään..

Vierailija
32/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He ovat tyhmiä.

Ja hampaattomia. Hyi helvetti niitä mustia kalustoja.

Hammaslääkäri

Höpö höpö. Olen lapsesta asti juonut sokerittomia limuja veden sijaan, eikä mulla ole hampaissa mitään sanomista. Nätimmät kuin useimmilla, koska olen laittanut paljon rahaa oikomisiin ja valkaisuihin. Priimakunnossa. Ainoastaan hammaskiveä täytyy poistattaa noin joka toinen vuosi, reikiä ei tule.

Vierailija
33/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tyhmä ja tietämätön moittii suomalaista hanavettä huonoksi. Tiedoksi hänelle, että se on todistetusti maailman puhtainta ja parhaimman makuista.

Vierailija
34/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain tyhmä ja tietämätön moittii suomalaista hanavettä huonoksi. Tiedoksi hänelle, että se on todistetusti maailman puhtainta ja parhaimman makuista.

Eiks kuitenki Islannin ollu puhtainta?

Vierailija
35/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä kermaperseitä joitten mielestä kraanavesi on pahaa ja ruokakin on pahaa ja kaikki on pahaa. 😂

Vierailija
36/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunkien hanavedessä on lääkejäämiä, kalkkia ja huumejäämiä sekä ympäristömyrkkyjä joita kaikkia vähätellään vaikka pitoisuudet ovat verrattavissa naisten rintojen koon kehitykseen 80 luvulta. Lisänä seisovan veden maku joten juon ennemmin vaikka limsaa.

Vierailija
37/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et halua ymmärtää, haluat vain kauhistella ja aloittaa turhanpäiväistä keskustelua turhanpäiväisestä aiheesta. Mitä se sua risoo, mitä kukakin juo. PS. Minusta vesi on oikein hyvän makuista, mutta silloin tällöin juon myös limsaa.

Meillä on hyvä vesi, tulee porakaivosta. Juon kaikkein mieluiten vettä mutta saatan joskus juoda limsaakin, sokeritonta. Juon myös joskus nollaolutta.

Vierailija
38/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kärsin tosta lapsena ja nuorena. Veden juominen tuntui yksinkertaisesti vastenmieliseltä. Join muutenkin noihin aikoihin todella vähän, ja hyvin harvoin vaikkapa koulupäivän aikana kävin ollenkaan vessassa. Ja vaikka kuinka oli jano, oli saatava limpparia tai veden sekaan mehua. En tiedä mikä siinä oli.

Nykyisin sitten killitän vettä aivan vähäpäisenä, ja esimerkiksi limpparia juon erittäin harvoin. Muutos tapahtui joskus omilleni muutettuani, kaipa kun ruokavalio muutenkin muuttui.

Vierailija
39/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Jos mulla kerran on varaa juoda jotain muuta kuin vettä, juon muuta kuin vettä. Miten se on sun ongelma, kun ei mullekaan ole sun pelkän veden juominen ongelma? :D

No onhan se nyt vaan aika tyhmää. Vähän kuin joku sanoisi, että poltan tupakkaa, koska ilma on pahan hajuista. 

Ei ollenkaan sama asia.

Sokeri on pahasta ja makeutusaineet aiheuttavat syöpää ym. Vesi on paras juoma.

Vierailija
40/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollenkaan sama asia.

Makeutusaineet ovat pahempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi