Nyt on kesä Suomessa, nauttikaa. Itsekin olen jo monta päivää pukeutunut mekkoon!
Kommentit (16)
Näinkin sinut yhtenä päivänä. Hihaton hellemekko ja miehelläsi t-paita ja shortsit? Ja oli +10 astetta lämmintä.
Ei nyt ole vielä kesä. Täällä oli ainakin kylmä koko viikko, nyt eilen ja tänään vähän lämpimämpi. Melkein olis saanut olla pitkät kalsarit alkuviikosta.
Tänä vuonna on ollut kyllä harvinaisen harmaata ja pilvistä. Sellaisia päiviä että aurinko on paistanut aamusta iltaan, olisiko ollut joku 8.
Terveisiä keskeltä Saksaa: 16 astetta, tuulee, iltapäivällä tulee satelemaan, joten mun mekko pysyy kyllä kaapissa. Kunhan tästä lähden kauppaan ja hakemaan lasta kerhosta, on farkut ja teepaita ja huppari päällä, ja kassissa sontsa! Nahkahanskat jätän kotiin sentään. Kevät niin myöhässä että voisin jopa sitä Ilomantsia ajatella.
Nautitaan! Ensimmäinen monista 2020-luvun lamakesistä.
Mulla on mekko ympäri vuoden, kieltämättä kesäisempi hame jo ja ekaa kertaa olen seitinohuella viskoosipuserolla liikkeellä. Tampereella on +17 ja tuulee. Kesät menevät Norjassa, ei parane totuttaa itseään lämpimiin.
Toukokuu on kevättä. Sitä paitsi täällä on ollut koko ajan 5-10 astetta, ja paljon sateita, niin en missään mekossa kuljeskele. Vaikkakin en kuljeskele mekossa vaikka olisi 30, sillä haluan suojata ihoani.
Aika viileää on. Sais nyt nousta pariinkymppiin varjolämmöt.
Ok. Mä pukeudun mekkoon 365 päivää vuodessa joten enpä nyt tiedä mitä tässä pitäisi juhlia. Eihän tuolla voi vielä edes kävellä paljain jaloin joten kesä on vielä kaukana.
En kaipaa +30 hellejaksoa, liika on liikaa !
Mä oon jo monta päivää pukeutunut työtakkiin 😎
Sama täällä, terv. Keijo-Sinikka. 🤗
Kesä? Missä muka? Ei Suomessa ainakaan. Eihän tuolla edes tarkene ilman takkia.
Minä taas olen täysin alasti! T: M65+