Audi/BMW-kuski, miksi aina suutut kun jäät sähköautolle?
Ja sitten alat perseillä sekopäisiä temppuja millä päädyt dashcam-pätkiin nettiin ja lööppeihin.
Ettekö ne pässit nyt edes sitä tajua että ne teslat on täynnä kameroita jotka tallentaa koko ajan.
Kommentit (39)
AP varmaan kuolisi siihen kiukkuun jos joku polttia jättäisi sen auton. Lotossa jos voittaisin niin ostaisin srt 170 demon polttiksen joka on maailman nopein sarjatuotanto auto eli nopeampi kuin yksikään sarjatuotanto sähköauto.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä yksikään sähkövatkain ohi tullut tosin nyt puhutaan vanhasta mersusta. Teidän kanssa voi leikkiä miten vain, ei teistä ole miestä tulla uhoamaan bensiksellä. Ripulia valuu teslan valkoisilla penkeillä
Aina on 75 heppanen 202 jokaisen paristovispilän päihittänyt!
t. Teppo
Jos minä lähden mun 1.2 koneisella Opel corsalla Helsingistä vaikka Inariin ja samasta paikata lähtee ap sähköautollansa Inariin niin suht samaan aikaan oltaisiin perillä jos oletetaan ettei sun tarvi ladata matkalla kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
AP varmaan kuolisi siihen kiukkuun jos joku polttia jättäisi sen auton. Lotossa jos voittaisin niin ostaisin srt 170 demon polttiksen joka on maailman nopein sarjatuotanto auto eli nopeampi kuin yksikään sarjatuotanto sähköauto.
Hyvin harva polttomoottoriauto joita on Suomessa rekisteröitynä omaa enemmän vääntöä ja nopeutta kuin Tesla.
Puhutaan jostain M-sarjan BMW:stä tai Ferrareista. Kuinka moni tuttusi omistaa sellaisen? Hintakin on moninkertaisesti yhden Teslan verran.
Vierailija kirjoitti:
Jos minä lähden mun 1.2 koneisella Opel corsalla Helsingistä vaikka Inariin ja samasta paikata lähtee ap sähköautollansa Inariin niin suht samaan aikaan oltaisiin perillä jos oletetaan ettei sun tarvi ladata matkalla kertaakaan.
Suht samaan aikaan ollaan perillä myös vaikka lataisinkin, jos me molemmat syödään sillä reissulla normaali lounas ja päivällinen. Ainakin minä syön.
Aina voin valita kummalla lähtee 330e vai model 3🤷
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä ritkutat enää tota bemaria mukana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vielä harrasteenakin 530.
Miksi sähköautoilija pidät yleisiä teitä kiihdytysratoina? Miksi olet niin lapsellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä teet saksalaisilla kun sulla on jo auto jonka voi ladata kotitöpselistä eikä tarvitse elvistellä?
Eiköhän se ole ihan sama, millä kukin ajelee. Pääasia on että pääsee EHJÄNÄ perille määränpäähän. Jätetään ne kiireet ja raivoamiset sinne kotiin, eikä toda ratin taakse. Turvallista ajelua kaikille, oli auto sitten mikä tahansa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä teet saksalaisilla kun sulla on jo auto jonka voi ladata kotitöpselistä eikä tarvitse elvistellä?
No, harrastukset on harrastuksia. Onhan jollain hevonenkin, vaikka on autokin.
.ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
330e:ssä on vakionakin ilman tuunaamistakin sama vääntö kuin teslassa koska siinä on polttomoottorin lisäksi hybridimoottori.
Kuulostat joltain hikiseltä jonnelta. Aikuinen mies ei tee tällaisia aloituksia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä yksikään sähkövatkain ohi tullut tosin nyt puhutaan vanhasta mersusta. Teidän kanssa voi leikkiä miten vain, ei teistä ole miestä tulla uhoamaan bensiksellä. Ripulia valuu teslan valkoisilla penkeillä
Oijjoi! Olisinpa kaltaisesi salskea übervoimakas komea alfauros -me kumarramme ja ihailemme Sinua!
Mun BMW i4 (sähköauto) ei monellekaan valoissa jää
Ööö en suutu? Olen pitkänmatkan juoksija en ole sprintteri. Siinä vaiheessa kun sinä lataat pattereita minä tankkaan nopeasti ja jatkan matkaa. Olen kuitenkin perillä paljon sinua aikasemmin
Pari vuotta sitten ajoin Alastarolla Tesla Model S:n perässä.
Sain sen kiinni ja aloin etsiä ohituspaikkaa mutta Teslan jarrut olivat hajusta päätellen syttymässä tuleen joten Teslan kuski kurvasi -viisaasti tehty- varikolle.