Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Audi/BMW-kuski, miksi aina suutut kun jäät sähköautolle?

Vierailija
24.05.2025 |

Ja sitten alat perseillä sekopäisiä temppuja millä päädyt dashcam-pätkiin nettiin ja lööppeihin.

Ettekö ne pässit nyt edes sitä tajua että ne teslat on täynnä kameroita jotka tallentaa koko ajan.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä yksikään sähkövatkain ohi tullut tosin nyt puhutaan vanhasta mersusta. Teidän kanssa voi leikkiä miten vain, ei teistä ole miestä tulla uhoamaan bensiksellä. Ripulia valuu teslan valkoisilla penkeillä

Vierailija
22/39 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP varmaan kuolisi siihen kiukkuun jos joku polttia jättäisi sen auton. Lotossa jos voittaisin niin ostaisin srt 170 demon polttiksen joka on maailman nopein sarjatuotanto auto eli nopeampi  kuin yksikään sarjatuotanto sähköauto.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vielä yksikään sähkövatkain ohi tullut tosin nyt puhutaan vanhasta mersusta. Teidän kanssa voi leikkiä miten vain, ei teistä ole miestä tulla uhoamaan bensiksellä. Ripulia valuu teslan valkoisilla penkeillä

Aina on 75 heppanen 202 jokaisen paristovispilän päihittänyt!

t. Teppo

Vierailija
24/39 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä lähden mun 1.2 koneisella Opel corsalla Helsingistä vaikka Inariin ja samasta paikata lähtee ap sähköautollansa Inariin  niin suht samaan aikaan oltaisiin perillä  jos oletetaan ettei sun tarvi ladata matkalla kertaakaan.

Vierailija
25/39 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP varmaan kuolisi siihen kiukkuun jos joku polttia jättäisi sen auton. Lotossa jos voittaisin niin ostaisin srt 170 demon polttiksen joka on maailman nopein sarjatuotanto auto eli nopeampi  kuin yksikään sarjatuotanto sähköauto.  

Hyvin harva polttomoottoriauto joita on Suomessa rekisteröitynä omaa enemmän vääntöä ja nopeutta kuin Tesla. 

Puhutaan jostain M-sarjan BMW:stä tai Ferrareista. Kuinka moni tuttusi omistaa sellaisen? Hintakin on moninkertaisesti yhden Teslan verran.

Vierailija
26/39 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä lähden mun 1.2 koneisella Opel corsalla Helsingistä vaikka Inariin ja samasta paikata lähtee ap sähköautollansa Inariin  niin suht samaan aikaan oltaisiin perillä  jos oletetaan ettei sun tarvi ladata matkalla kertaakaan.

Suht samaan aikaan ollaan perillä myös vaikka lataisinkin, jos me molemmat syödään sillä reissulla normaali lounas ja päivällinen. Ainakin minä syön.

Vierailija
27/39 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voin valita kummalla lähtee 330e vai model 3🤷

Vierailija
28/39 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä ritkutat enää tota bemaria mukana?

Vierailija
29/39 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vielä harrasteenakin 530. 

Vierailija
30/39 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sähköautoilija pidät yleisiä teitä kiihdytysratoina? Miksi olet niin lapsellinen?

Vierailija
31/39 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä teet saksalaisilla kun sulla on jo auto jonka voi ladata kotitöpselistä eikä tarvitse elvistellä?

Vierailija
32/39 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole ihan sama, millä kukin ajelee. Pääasia on että pääsee EHJÄNÄ perille määränpäähän. Jätetään ne kiireet ja raivoamiset sinne kotiin, eikä toda ratin taakse. Turvallista ajelua kaikille, oli auto sitten mikä tahansa!

Vierailija
33/39 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä teet saksalaisilla kun sulla on jo auto jonka voi ladata kotitöpselistä eikä tarvitse elvistellä?

No, harrastukset on harrastuksia. Onhan jollain hevonenkin, vaikka on autokin.

.ohis

Vierailija
34/39 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

330e:ssä on vakionakin ilman tuunaamistakin sama vääntö kuin teslassa koska siinä on polttomoottorin lisäksi hybridimoottori.

Vierailija
35/39 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat joltain hikiseltä jonnelta. Aikuinen mies ei tee tällaisia aloituksia.

Vierailija
36/39 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oijjoi! Olisinpa kaltaisesi salskea übervoimakas komea alfauros -me kumarramme ja ihailemme Sinua!

Vierailija
37/39 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun BMW i4 (sähköauto) ei monellekaan valoissa jää

Vierailija
38/39 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö en suutu? Olen pitkänmatkan juoksija en ole sprintteri. Siinä vaiheessa kun sinä lataat pattereita minä tankkaan nopeasti ja jatkan matkaa. Olen kuitenkin perillä paljon sinua aikasemmin

Vierailija
39/39 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten ajoin Alastarolla Tesla Model S:n perässä.

Sain sen kiinni ja aloin etsiä ohituspaikkaa mutta Teslan jarrut olivat hajusta päätellen syttymässä tuleen joten Teslan kuski kurvasi -viisaasti tehty- varikolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan