Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Audi/BMW-kuski, miksi aina suutut kun jäät sähköautolle?

Vierailija
24.05.2025 |

Ja sitten alat perseillä sekopäisiä temppuja millä päädyt dashcam-pätkiin nettiin ja lööppeihin.

Ettekö ne pässit nyt edes sitä tajua että ne teslat on täynnä kameroita jotka tallentaa koko ajan.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko kaikissa sähköautoissa vilkut? Vai pitääkö kaikin tavoin säästellä pattereita?

Vierailija
2/39 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimiiko kaikissa sähköautoissa vilkut? Vai pitääkö kaikin tavoin säästellä pattereita?

Varmaan jossain on joskus vilkku sökönä. Ei tarvitse. Oliko muita tyhmiä kysymyksiä viiksekkäältä lippalakkinuorelta saksalaisrotiskossaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä mulle joku mysteeriksi jäänyt meemi ainakin Helsingissä. Päivittäin näkee jonkun bemarin tai teslan, ja ihan normaalisti ovat vilkkua käyttäneet kaikki vaikka olisi tehokkaampi malli kyseessä.

Tosin maine ei synny tyhjästä että varmasti kusipäitä löytyy moneen lähtöön. Itsellä huonoja kokemuksia on ollut mersuista vilkkujen käyttämättömyydestä - mutta nämä ovat kaikki olleet ulkomaalaisia jotka ajaneet taksia, eli eivät varmaan ole edes Suomesta saaneet ajokorttia.

Vierailija
4/39 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä mulle joku mysteeriksi jäänyt meemi ainakin Helsingissä. Päivittäin näkee jonkun bemarin tai teslan, ja ihan normaalisti ovat vilkkua käyttäneet kaikki vaikka olisi tehokkaampi malli kyseessä.

Tosin maine ei synny tyhjästä että varmasti kusipäitä löytyy moneen lähtöön. Itsellä huonoja kokemuksia on ollut mersuista vilkkujen käyttämättömyydestä - mutta nämä ovat kaikki olleet ulkomaalaisia jotka ajaneet taksia, eli eivät varmaan ole edes Suomesta saaneet ajokorttia.

Teslakuskilla nyt on jo usein intressi käyttää senkin takia että EAP/FSD päällä sillä käsketään auto vaihtamaan kaistaa, ei ratilla.

Vierailija
5/39 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bemareista ainoastaan M3, M5 tai M8 päihittää kiihtyvyydessä Teslan joten typerää edes ajatella mitään kisaa.

Audeista vain RS7 ja R8 voi kisata Model S:ää vastaan. Kuinka monta sellaista olet Suomessa nähnyt? Minä ehkä yhden.

Vierailija
6/39 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan aina näinkään. Bemukuskina ajan maltilla. Eilen viimeksi ajoin nelostiellä lähellä Jyväskylää jossa on tietyö ja rajoitus 80 km ja oli jonkinmoinen jono, kuitenkin sujuva sellainen. Tesla vetäisi lujaa koko jonon ohi, taas. Ei mitään järkeä kun samalla pätkällä oli vähän matkan päästä pysäytys. Joka päivä ajan tuota pätkää ja on kiinnittänyt näitten sähköhärpäkkeiden lujat nopeudet.

Vierailija
7/39 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se kuuluu kenellekään minne muslimi on menossa?

T. Vihreä nainen

Vierailija
8/39 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle liikenteessä ajaminen ei ole mikään kilpailu.

T. Sähköbemarikuski

Vierailija
9/39 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku aivovammainen nuori kyseessä jollain 136hv markkinakattilalla. Audilla on malleja jotka ovat Teslaa nopeampia jos mennään hintaluokkaan joka vastaa kahta tai kolmea uutta Teslaa. Sellaista ei amisviiksi aja.

Vierailija
10/39 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusissa hybridibemareissa on tajuton vääntö verrattuna i-malleihin tai pelkkiin polttomoottoreihin. Ne voivat kyllä vetää Telsan ohi. Mutta ikinä en ole nähnyt että kukaan taajama-alueella tai kaupungissa lähtisi kisaamaan.

Ne typerät videot mitä netissä näkee on yleensä jenkeissä kuvattuja, joissa joku ääliö lähtee jollain karvalakkimallilla kaahailemaan.

Vierailija
11/39 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään antipatioita Teslan, Bemarin tai premium merkkien kuskeja kohtaann koska pääasiallisesti olen kohdannut asiallista käytöstä liikenteessä.

Mielestäni liikenne on siivoutunut paljon 90-luvulta. Silloin ihan merkistä riippumatta puolet kuskeista etuili, jätti vilkkua käyttämättä ja uhoili. Se näkyi myös tapaturmatilastoissa.

Vierailija
12/39 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis minne jään?

Kertaakaan ei ole mun BMW jättänyt tielle, ajanut niillä vuodesta 1995, yhteensä noin 1,5 miljoonaa kilometriä.

Kun autoja huoltaa ja kuntoa tarkkailee, on kyyti luotettavaa.

Vierailija
13/39 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bemareista ainoastaan M3, M5 tai M8 päihittää kiihtyvyydessä Teslan joten typerää edes ajatella mitään kisaa.

Audeista vain RS7 ja R8 voi kisata Model S:ää vastaan. Kuinka monta sellaista olet Suomessa nähnyt? Minä ehkä yhden.

Viiksekäs lippalakkipäänuori oohoocee turbo kolmosen kautta nelosen autossaan ei anna faktojen haitata elämäänsä. Hänelle jokainen paristovispilä kiistyy kuin Leaf, ja joka kerta kun se kiihtyykin nopeammin on yllätys, kiukustuttava sellainen.

Vierailija
14/39 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi sitten kohti Oulua ajelessani, tesla hengitti ihan persiissä kiinni. Annoin monta kertaa tilaa, että menee ohi, mutta ei.... Sitten yhtäkkiä hana lattiaan ja ohi. Eipä kauaakaan, kun sinipuna valot oli pysäyttäneet teslakuskin tien reunaan. Siteeraan tähän vanhaa tietoiskua: hitaammin ja halvemmin olisit jo perillä :)

Vierailija
15/39 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä eniten vilkkuvikaisia autoja on bemarit! Jokatoinen bemari kääntyy ilman vilkkua!

Vierailija
16/39 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista audia enkä bemaria mutta vaikka omistausin niin en suuttuisi. Sillä kuka jättää kenetkin ei tuolla normaalin liikenteen joukossa ole mitään merkitystä. Sillä ei mitään merkittävästi voita  vaikka jätät jonkun auton . Siksi en ole koskaan yrittänyt edes kisata kenenkään kanssa koska ei ole tarvetta. Sähköautoa mulla ei ole koska en tarvitse sellaista. Varaa kyllä olisi ostaa.

Vierailija
17/39 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä tarkoittaa jäädä sähköautolle?!?!?!?????

Vierailija
18/39 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukausi sitten kohti Oulua ajelessani, tesla hengitti ihan persiissä kiinni. Annoin monta kertaa tilaa, että menee ohi, mutta ei.... Sitten yhtäkkiä hana lattiaan ja ohi. Eipä kauaakaan, kun sinipuna valot oli pysäyttäneet teslakuskin tien reunaan. Siteeraan tähän vanhaa tietoiskua: hitaammin ja halvemmin olisit jo perillä :)

Itse olen nähnyt poliisin livepysäytyksen kaahausrupeaman jälkeen, mutta kuskina oli Honda-amis. Ei sinänsä ole mitään tekemistä merkin kanssa. Toopeja löytyy kaikkien rattien takaa.

Vierailija
19/39 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se näkee ja aistii että häviäisi myös tappelun parkkipaikalla. Siksi.

Vierailija
20/39 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveästipä noita sinivuokkoja enää nykyään missään on, Räsänen suuressa viisaudessaan kun lopetti liikkuvan poliisin. Ei sitä ehdi nopeusvalvontaa tehdä kun on tähdellisempiä tehtäviä, selvittää kuka sanoi netissä "nee ke ri" tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan