Miksi työttömiä potkitaan päähän joka paikassa
Olen yrittänyt kyselyitä täyttää pienen lisärahan toivossa, mutta niistäkin minut hylätään 90% tapauksissa koska en ole töissä. Kenen töissäolevan ne kuvittelee täyttelevän jotain tuollaisia typeriä kyselyitä jonkun muutaman kymmenen centin takia?? Joistain maksetaan jopa yli euron mutta sitten pitäisi olla jo joku hyvin tienaava johtaja. Edelleen kuka johtaja muka täyttelee typeriä kyselyitä pikkuhilujen takia. Työttömällä jos kellään rahalle olisi tarvetta mutta ei.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin!
Mene hoitoon!
Kerää pulloja. Helsingissä voi ansaita jopa 20e/t keräämällä villejä lupiineja. Leivo, myy kakkuja.
Jätä se noutokahvi hakematta, älä Wolttaa joka päivä. Laita itse ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se noutokahvi hakematta, älä Wolttaa joka päivä. Laita itse ruokaa.
Harvalla työttömällä tuollaiseen on varaa.
Entä kun asuntoa etsii ja esittelyyn tupsahtaa opiskelija tai työllinen. Tuilla elävä työtön on paras vuokralainen, koska tiliä kytätään tarkalla silmällä ja lisää ei tule jos ei ole vuokraansa maksanut.
Varasta, huijaa ja ole viekas ettei lain koura saa kiinni! Senhän takia harmaataloutta ja rikollisuutta tutkivat tahot eivät saa enää tukia hallitukselta koska halutaa että harmaatalous ja rikollisuus lisääntyy ja yhteiskunnasta tulee sekasortoinen viidakko jossa voimakkaat ja brutaalit syövät heikot ja hitaat! :)
Vierailija kirjoitti:
Työttömät on alkoholisteja ja yhteiskunnan pohjasakkaa ja siitä syystä työttömii vihataan.
Siksikö sinuakin vihataan?
Mene töihin!