Ottaisitko lopputilin heti jos olisi taloudellisesti mahdollista?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Otin ja jättäydyin toimeentulotuelle.
Älä sitten ainakaan valita, millinkään vertaa.
Otin lopputilin ja pomo hämmentyi täysin, että ei noin voi tehdä, kuka nyt on kesällä töissä. Sanoi vielä, että irtisanoutumiset pitää hyväksyttää yksikön pomolla ja että irtisanomisaikani on 2 kk. Totesin, että ei meillä ole samanlaisia työsopimuksia, minuun sovelletaan lakia sellaisenaan, joten koska työpaikalla ehdoton sääntö on pitää lomat pois, niitä ei makseta rahana, niin en tule enää töihin.
Sen jälkeen olen elänyt sijoituksillani ihan kivasti.
Pystyisinkin, mutta en halua. Kartuttelen omaisuutta, lapsille jaettavaksi,
Minäkin hyppäsin pois oravanpyörästä noin 5 vuotta sitten. En pitänyt rahaa sen ajan arvoisena, mitä meni tienatessa sitä. Elän nyt köyhänä onnellisenpaa elämää, kun töissä käydessäni. Ja hyvä näin.
Jos rahat riittäisivät ilman töitä niin en edes ajattelisi töitä.
Oli vähän pakko kun kasetti alkoi leviämään ja työterveydessä vain käskettiin hengittämään syvään ja laskemaan kymmeneen.
Vierailija kirjoitti:
Oli vähän pakko kun kasetti alkoi leviämään ja työterveydessä vain käskettiin hengittämään syvään ja laskemaan kymmeneen.
Mulla sama. Nyt olen työkykyselvityksessä ollut jo melkein vuoden kunnon ruuhkaa ja aikoja saa aina johonkin 1-2kk päähän edellisestä. No eipähän oo työhakuvelvoitetta :D
Jos saisin miljoonan euron voiton niin voisin harkita mutta ehkä silti en sillä tykkään työstä ja työkavereista tosi paljon.
Ottaisin ja hakisin muuta. Työn teosta tykkään, mutta on myrkyllinen työyhteisö.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä! Pomo kyykyttää.
Mun pomo tekee jalkaprässiä.
Kyllä.
Ikää on jo yli 60, joten voisi antaa homman nuoremmalle. Työssä ei ole mitään vikaa, mutta joskus pitää ajatella muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama. Nyt olen työkykyselvityksessä ollut jo melkein vuoden kunnon ruuhkaa ja aikoja saa aina johonkin 1-2kk päähän edellisestä. No eipähän oo työhakuvelvoitetta :D
Minä en ole ollut moneen vuoteen missään ja niillä hamstratuilla säästöillä mennyt. Ehkä jotain päivärahaa voisi tällaisena hulluna saada mutta ei ole viitsinyt mihinkään hakeutua kun saanut niin vahvat vibat että sitä on vain pelkkä iso rasite.
HETI! En miettisi sekunttiakaan......miksi? Koska 46 työvuotta on minusta yhdelle ihmiselle jo tarpeeksi
En ottaisi lopareita, työni on tosi mielenkiintoista! Pitkiä lomia pitäisin enemmän enkä tekisi täyttä viikkoa, ehkä kolme päivää viikossa. Tai jotenkin projektiluontoisemmin kuin nyt.
Aivan taatusti. Teen paskatyötä paskalla palkalla.
YT neuvottelut, eli nykyiset muutosneuvottelut järjestivät tämän mahdollisuuden ilman loparien ottoa. Meitä on yli 300000, ettei tämä mitään ennenkuulumatonta ole.
Kyllä, ei työt kiinnosta enää pätkääkään.
Kyllä! Heti! Olen tällä hetkellä todella uupunut työstä, vaihdevuosista ja älyttömän aikaisista aamuista. Tämä yhdistelmä vie järjen.
Kaikki väittää ettei tekisi töitä hetkeäkään jos ei olisi pakko ja silti joka eurojackpotti ja lottovoittouutisessa voittajat kertoo menevänsä normaalisti töihin.