Miksi nuoriso on ihan sekopäistä nykyään?
Ei minkäänlaista kunnioitusta ollenkaan. Just luin jutun kun bussikuskia oltiin alkamaan potkimaan ja hakkaamaan, pikkuisen myös teräaseella tuikkaistiin. Auttamaan tulleita ihmisiä myös alettiin hakata jne. Onko tää joku maahanmuuttoasia, siihen liittyvä vai mikä? Sitten joku parikymppinen kaveri hilluu turussa jossain hautausmaalla tönimällä mummoja ja ehkä jopa pikkuisen lyömälläkin. Itse olen kasvattanut kolme lasta vanhin on kolmekymppinen ja pahnanpohjimmainen on kaksikymppinen. He eivät ole ikinä syyllistyneet mihinkään rettelöintiin tai vanhusten kiusaamisiin. He kunnioittavat vanhuksia ja näkevät rettelöinnit vähä-aivoisten tekosina. Niin minäkin. Ei kukaan järjissään oleva ihminen ole väkivaltainen.
Kommentit (185)
Koska nykyään ei mistään enää saisi rankaista. Aikuisten pitäisi palata takaisin aikaan jolloin aikuista jos ei kohdellut hyvin niin sitten kävi huonosti. Nykyään kaikki vihervasemmistolaisuus on tehnyt kersoista tolkuttomia kun mitään rangaistusta ei saa antaa.
Vierailija kirjoitti:
Osa nuorista ja lapsista vaikuttaa olevan sekaisin.
Nykyajan ilmiöt , somessa on väkivaltaa ja kaikkea mahdollista haitallista toimintaa.
Televisio-ohjelmista lähes kaikki todella huonoja , toisen ihmisen satuttamista fyysisesti tai psyykkisesti pidetään normaalina.
Meidän ajastamme puuttuu aikuisuus , sellainen esimerkiksi että media ei tekisi juttuja klikkauksien toivossa , vaan siksi että haastateltava on oikeasti mielenkiintoinen henkilö.Muutama päivä sitten esimerkiksi Anne Kukkohovia oli haastateltu hänen urastaan Los Angelesissa ja hän kertoi että toimenkuvaansa kuuluu se, että miehet lähettävät hänelle kuvia jalkovälistään ja sadan dollarin hintaan Kukkohovi antaa arvion siitä.
Aikuinen nainen, jolla on Suomessa täysi- ikäinen poika, kehtaa tehdä tuollaista ja kertoa siitä lehtien palstoilla.Sanattomaksi vetää.
Lehdet ovat täynnä suorastaan ylistäviä juttuja, joissa naiset kehuvat tienaavansa h*uoraamisella moninkertaisesti sen, minkä palkkatyössä.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan nuoriso on sekoillut tai aikuiset ovat kauhuissaan heidän käytöksestä. Näin on ollut aina, väität sitten mitä tahansa. Eikä keneltäkään voi odottaa kunnioitusta, se on asia joka ansaitaan-
Tuo nyt on ihan paskettia, että kunnioitus ansaitaan. Kyllä se on niin, että ihan lähtökohtaisesti jokaista kohdellaan kunnioittavasti ja arvostavasti, mutta omalla käytöksellään voi toki sen kunnioituksen ja arvostuksen menettää.
Mutta kenellläkään ei ole mitään lähtökohtaista velvollisuutta alkaa varsinkaan yhdenkään räkänokan kunnioitusta kalastelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska perhearvot on kadonneet ja puolet väestä nee kereitä.
Kehitys jota juuri feministit ajaa.
Äitinsä kellarissa asuva pikku pippelinen inkkeli runkkari täällä taas ulisemassa 🤭
Kollektiivinen häpäisy on osa sosialistien työkalupakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitinsä kellarissa asuva pikku pippelinen inkkeli runkkari täällä taas ulisemassa 🤭
Tulipa yllättävä vastaus taas!
Tyhmyys tiivistyy porukassa ja nykyäänhän sen tyhmyyden on erittäin helppo tiivistyä siellä kaiken maailman somekanavilla. Ennenvanhaan se tyhmyyden tiivistyminen oli vain yksittäistä sielä täällä kun ei oltu luurit kädessä netissä jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Maailma tuli kylään"
No onpa kummallista. Olemme itse kansana äänestäneet EU:n puolesta. Miksi valittaa jos saa tilaamansa?
Ja olisiko se sauna, lenkkimakkara, kossu ja mökin ulkohuusi hyvää elämää sitten sekään.
Kaikki eivät äänestäneet EU:n puolesta vi tun vammainen.
"Ja olisiko se sauna, lenkkimakkara, kossu ja mökin ulkohuusi hyvää elämää sitten sekään."
Tässä näette vihervassarin käsityksen suomalaisuudesta. Ketään ei saa yleistää tai vihata paitsi tietenkin suomalaisia ja suomalaista kulttuuria.
Kuinka minä olen voinut äänestää EU:n puolesta kun en ollut täysi-ikäinen äänestystapahtuman aikaan?
No tämäpä. Uusi EU äänestys tulisi järjestää viiden vuoden välein!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulipa yllättävä vastaus taas!
Ei tuon takkunistin rusinaksi narkatuilla aivoilla tuon kummempaan kykene.
anteeksi nyt vaan, mutta olen yli 50v ja todellakin osaan puolustaa itseäni. En tarvitse kamppailulajeja siihen. Toki joskus nuorena harrastin. Mutta pointtini olikin siinä, että miksi pitää kähistä puukkojen kanssa niin helvetisti tai edes käydä puolustuskyvyttömän kimppuun? Ei omat lapseni todellakaan kävisi vanhuksien kimppuun, saatikka menisi puukon kanssa minnekään. Puukko kuuluu keittiöön lihan paloitteluun tai puuliiteriin puun vuolemiseen :D
Vierailija kirjoitti:
Vapaa kasvatuksen tulos kun vanhemmat einole asettanut rajoja ja kakara on aina saanut tehdä niin kuin itse haluaa samalla kun vanhemmat kannustaa tähän hokemalla että sinä olet paras kaikista. Sekä estää muitakin asettamadta rajoja kun Kyllähän meidän Janne-petteri tai Mqija-liisa saa tehdä ihan mitä itse haluaa eikä kukaan saa kieltää sitä
Ei tämä "vapaa kasvatus" enää selitä näiden nykyisten teinien äärimmäistä sekopäisyyttä ja väkivaltaisuutta(ja himoa hyökätä omanmaalaisten kimppuun). Itse veikkaan nettiä eritoten tiktokin eri vihakanavia ja muumaita ja niiden mukana tullutta "kulttuuria" Ikävä kyllä kantispennutkin matkivat näitä apinoita, jopa yrittävät mongertaa samalla tavalla kuin joku k.maalaisen jengipenska.
Vierailija kirjoitti:
"Maailma tuli kylään"
No onpa kummallista. Olemme itse kansana äänestäneet EU:n puolesta. Miksi valittaa jos saa tilaamansa?
Ja olisiko se sauna, lenkkimakkara, kossu ja mökin ulkohuusi hyvää elämää sitten sekään.
Tähän en ole kunnon vastinetta nähnyt. Halusimme itse enemmistöllä kansainvälisiksi vapaissa vaaleissa 30v sitten.
Mitä nurisijat sitten toivoisivat? 1970-luvun alkua ennen v. 1975 ETYKiä, jossa Suomi jo alkoi kansainvälistyä poliittisesti selvästi?
Vierailija kirjoitti:
Vapaa kasvatuksen tulos kun vanhemmat einole asettanut rajoja ja kakara on aina saanut tehdä niin kuin itse haluaa samalla kun vanhemmat kannustaa tähän hokemalla että sinä olet paras kaikista. Sekä estää muitakin asettamadta rajoja kun Kyllähän meidän Janne-petteri tai Mqija-liisa saa tehdä ihan mitä itse haluaa eikä kukaan saa kieltää sitä
Työväenluokalla ei ole ollut ikinä muuta vaihtoehtoa kuin kasvattaa vapaalla kasvatuksella lapsensa.
Lähiöissä on sotien aikaan ja sotien jälkeen kasvanut monet sukupolvelliset lapsia jengeissä tai laumoissa ihmisille luonnollisella lauman tavalla.
Elokuva Pojat kertoo tästä ilmiöstä.
Eli millä mmuulla tavalla lapsia pitäisi kasvattaa kuin ruualla ja tarjoamalla heille koti?
Kun nykyään ei palkka riitä välttämättä kumpaankaan ja lapsi pitäisi kasvattaa tekemällä entistä pidempää päivää töissä ilman ylityölisiä.
"Nuorukaiset" on kiertoilmaisu todelliselle ongelmalle joka on vihervasemmistolaisen muuttopolitiikan seurausta.
Se on se vihervassareiden vapaa kasvatus
Seurauksena mielenvikaisia lumihiutaleita, joilta ei koskaan vaadita mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Maailma tuli kylään"
Tähän en ole kunnon vastinetta nähnyt. Halusimme itse enemmistöllä kansainvälisiksi vapaissa vaaleissa 30v sitten.
Mitä nurisijat sitten toivoisivat? 1970-luvun alkua ennen v. 1975 ETYKiä, jossa Suomi jo alkoi kansainvälistyä poliittisesti selvästi?
Tulihan se sieltä. Kansainvälisyys ja monikulttuurisuus tarkoittaa vihervasemmistolle tosiaankin vain islamia. Islampitoisuus on monikulttuurisuuden mitta, ja 100% islam on 100% monikulttuurisuutta.
Jos vaihtoehdot sinulle on tosiaan makkara, kossu ja huussi vai naisia alistava ja homoja katoilta alas heittelevät sisäsiittoiset luku- ja kirjoitustaidottomat öykkärit, valitsen saunan, kossun ja huussin joka v* tun päivä.
Ja nuo on vain ne vaihtoehdot jotka sinä keksit. Kansainvälisyyden ei todellakaan tarvitse tarkoittaa kehitysmaalaisten loputonta elättämistä. Korea ja Japani ovat kansainvälisiä, mitä he tekevät toisin?
Vuokrataan vankila Romaniasta tai muualta.
Ulkomaalaiset rikolliset ja Romanit sinne Bedojen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Se on se vihervassareiden vapaa kasvatus
Seurauksena mielenvikaisia lumihiutaleita, joilta ei koskaan vaadita mitään
Tämä. Ja kun työnantaja vaatii, ahdistutaan ja uhriudutaan
Vapaan kasvatuksen tulos. Kotona opitaan mikä on sallittua ja mikä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Internet on pilannut kaiken.
Nuorten kesken on levinnyt oikein kilpailu siitä kuka keksii kamalimman tiktok-videon. Siinä on oltava kiusaamista, potkimista, hakkaamista, nolaamista yms. Tiedätte aivan hyvin tämän.
Tämä kertoo hyvin, kuinka apinan tasolla nykyään ollaan. Mitään ei osata, eikä mitään järkevää tekemistä ole, niin sitten tehdään tällaista.
Hallitus kurjistaa erityisesti köyhien elinoloja koko ajan, laskee tukia ja leikkaa koulutuksesta, minkä seurauksena pahoinvointi lisääntyy. (Yllätys)