Miksi tämä palsta on täynnä vihaa?
Rasismia, yleistä ulkomaalaisvastaisuutta, naisvihaa. Miksi?.
En siis usko, että kuvastaa yleistä mielipidettä. Mietin vaikka viimeisimpiä galluppeja ja vaaleja. Miksi se siis täällä näkyy niin vahvasti? Onko palsta trollien hallussa ja tavoite luoda eripuraa Suomessa on saavutettu? Kaikki, mikä vie katseen pois Venäjästä, on hyvä?
Kommentit (57)
Siksi, että onnellinen ja terve ihminen ei pyöri kaikenmaailman palstoilla oksentamassa elämäänsä ja hakemassa heikompaa jota lyödä. Ylilauta ja Murhanifo kai hyvin suosittuja.
Olen huomannut, että jos täällä kirjoittaa onnellisesta asiasta, saa niskaansa sontaa. Vain pahuus ja hulluus kiinnostaa ja sitähän tässä maassa nyt riittää.
Ylilauta on valunut tänne. Sellaisia tulevaisuuden toivoja meidän nuorissa miehissä on.
Miks Halosen aikana oli kaikki niin hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Unohdit miesvihan ja persuvihan.
Vanhusvihan, työttömien vihan myös. Nämä vihaboosterit yrittävät hajotaa kansalaisten yhtenäisyyden, jolloin voidaan hajottaa koko kansa. Olkaapa varovaisi.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että onnellinen ja terve ihminen ei pyöri kaikenmaailman palstoilla oksentamassa elämäänsä ja hakemassa heikompaa jota lyödä. Ylilauta ja Murhanifo kai hyvin suosittuja.
Olen huomannut, että jos täällä kirjoittaa onnellisesta asiasta, saa niskaansa sontaa. Vain pahuus ja hulluus kiinnostaa ja sitähän tässä maassa nyt riittää.
Siitä voimme kyllä kiittää hallitusta, joka tuhoaa ihmisten elämää jatkuvasti. Ennen hallituksen perseilyä tämä palsta oli paljon rauhallisempi mitä nyt.
Laiskat ja luuserit notkuu täällä. Ja " ilkeyttä " on nykyään kaikkialla. Hyvä, kun rohkenee kauppaan mennä.
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen, kun tämä sama henki ei näy irl..?
Näkyy. Kuluneella viikolla 3 alaikäistä persunpentua puukotti viittä ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Ylilaudasta tuli maksullinen ja osa siirtyi tänne itsejulistautuneiksi pahan "woke"n vastaisiksi sankareiksi.
Laitaoikeisto myös joutuu myllertämään ilmapiiriä näistä nykyisistä kanavista eli somesta käsin, kun moni ymmärtäisi oikeasti käyttäytyä tavallisessa elämässä ja kynnys että eikä alkaisi Purran tapaan huudella ihmisille että "menkää töihin" voisi olla aika korkealla.
Ei välttämättä olisi niin paljon tätä vaikuttamista heiltä ellei olisi niin katastrofaalinen alue- ja kuntavaalitulos persuilla.
Missä sinä niitä laitaoikeistolaisia täällä näet? Täällä on lähinnä persuista jauhavia mukuloita jotka kirjoittelevat räävittömiä solvauksiaan ja niihin solvauksiin jotkut vastaavat solvauksella. Tietysti jos on vainoharhat päällä niin voi nähdä vaikka mitä laitaoikeistolaista vaikuttamista.
Nais tai miesvihaa en ymmärrä. Mutta ma tut kuluttaa verovaroja ja tuovat ala-arvoisen kulttuurinsa Suomeen, r a iskaavat lapsia, naisia, jne tekevät rikoksia. Tämäkö Suomea kannattaa? Tehkää lapsia suomalaiset, ei tarvitse noita tänne syytää Wolt-kuskeiksi. Hyödytöntä ihmis saastaa. Eivät osaa mitään, edes liikennesääntöjä. Yksinkertaisin asia, joka opetetaan alakoululaisillekin jo. Nämä ainoita tekijöitä, miksi en arvosta tuota väestösegmenttiä..enkä koskaan tule arvostamaan. He eivät ole sotineet tätä maata itsenäiseksi ja maksaneet siitä mitään hintaa..toisin kuin suomalaiset esi-isämme. Haluavat vaan ilmaiseksi kerätä kaiken hyödyn ja saada suomalaiset naiset raskaaksi itselleen ja hunnuttaa kaiken mikä liikkuu.
Minä jo ajattelin otsikon perusteella että aloitus voisi olla järkevä, mutta olikin pelkkää vihapuhetta. Jos haluaa ajatella oman kansan hyvinvointia ja suojata sitä vierailta negatiivisilta kulttuureilta, se ei ole rasismia. Tasa-arvon kannattaminen on myöskin tervepäinen asia, feminismi ei sitä ole, vaan se pyrkii muokkaamaan sukupuoliroolit naisten mieleiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Normi-ihmisillä on lauantaina tehtävänä omat tai perheen ruokaostokset, viikkosiivous, pyykit, omat ja lasten harrastukset, muut ostokset, kyläily, pihahommat...
Vain ( me) luuserit oomme täällä. Siksi.
Vai niin ,lämmitän saunan,kävin juuri ostoksilla,pitäisi hakata parimottia halkoja,ryypätä että nuppi tutisee kyllä tässä hommia olisi ,päätän raporttini tähän.
Irl ei ole korrektia huutaa vihaisena epäkorrekteina pidettäviä ajatuksia joka paikassa kenelle tahansa. Tullaan siis tänne jakamaan ne ajatukset ja tunteet. Ihmisillä on tarve purkaa negatiiviset ajatukset jonnekin. Mielestäni on hienoa, että tälle on foorumi.
Keitin nakkipotut, kun mies halusi. Itse olisin voinut tehdä nakkikastikkeen. Mies voitti. Oikeastaan se oli hyvä asia. Vähemmän kaloreitakin.
Tänään käydään pyöräilemässä tuolla rannassa päiväunien jälkeen.
Sitten juodaan korvapuustin kera kahvit, katsotaan telkkaa ja arvostellaan ohjelmia. Illalla käydään saunassa ja juodaan lasilliset jaffalimonadia.
Ihan positiivista ja tavallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan ainoastaan tämän hetken päättäjiä ja päätöksiä. Väärinkäytöksiä ja rahan jakamista rikkaille.
Mitä tukia ne rikkaat on saanu?
Lapsilisät, yritystuet, koronatuet, yrityslahjat ja tarjotut lounaat sekä veronalennukset tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Ylilauta on valunut tänne. Sellaisia tulevaisuuden toivoja meidän nuorissa miehissä on.
Miksi te av-kantikset aina haluatte imarrella itseänne sillä että Ylilauta muka on siirtynyt tänne? Ajatuskin on naurettava. Yliksen jätkät osaavat englantilainen, toisin kuin tädit täällä. Ja ihan tiedoksi että ylis on maksullinen vai tietyiltä osin.
Tää on aina ollut tällainen. Aikanaan oli online-puoli. Se oli paljon kivempi.
Esimerkiksi itse olen nykyisin kaikkia noita sekä eläkeläinen, nainen, mmvastainen, vaikkakin ihmisrakas ja suvaitsevainen, anoppikin olen ja besserwisser, olen maalta ja käytän villasukkia kumisaappaissani.
Se ei vaan näy, kun täällä olen kaunis yliopisto nuori Kerttu elikkäs Kepa vaan hesoista moido. En juuri koskaan ole huomannut niitä hiljaisempia poikia juhlissa.