Miksi tämä palsta on täynnä vihaa?
Rasismia, yleistä ulkomaalaisvastaisuutta, naisvihaa. Miksi?.
En siis usko, että kuvastaa yleistä mielipidettä. Mietin vaikka viimeisimpiä galluppeja ja vaaleja. Miksi se siis täällä näkyy niin vahvasti? Onko palsta trollien hallussa ja tavoite luoda eripuraa Suomessa on saavutettu? Kaikki, mikä vie katseen pois Venäjästä, on hyvä?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Ylilaudasta tuli maksullinen ja osa siirtyi tänne itsejulistautuneiksi pahan "woke"n vastaisiksi sankareiksi.
Laitaoikeisto myös joutuu myllertämään ilmapiiriä näistä nykyisistä kanavista eli somesta käsin, kun moni ymmärtäisi oikeasti käyttäytyä tavallisessa elämässä ja kynnys että eikä alkaisi Purran tapaan huudella ihmisille että "menkää töihin" voisi olla aika korkealla.
Ei välttämättä olisi niin paljon tätä vaikuttamista heiltä ellei olisi niin katastrofaalinen alue- ja kuntavaalitulos persuilla.
Mummo kulta. Internetissä on 1,2 miljardia nettisivua. Ei siis kaksi, vaan 1,2 miljardia. Ja some siihen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat rumia ja tyhmiä sekä äärimmäisen provokatiivista porukkaa, siksi !
Ja kateellista. Tuloerot pahin ongelma 🤡🤡🤡🤡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP on väärässä. Minä en ainakaan kannata rasistista naisvihaa. Päinvastoin, haluan tänne heti paljon isotissisiän eekerityttöjä.
Miksi joillakin yhdysvaltalaistytöillä on todella nuorena ihan hervottomat (mutta luonnolliset) rinnat?
Minulle riittää, että saan imeskellä Pikku-Gretan nupputissejä.
T. George Soros
Hei! Jätä jämät...JÄTÄ JÄMÄT!
T. Klaus Schwab
Vierailija kirjoitti:
Palstalle on helppoa purkaa aggressionsa, kuka ketäkin kohtaan.
Tai sitten.. keski-ikäisillä ja sitä vanhemmilla naisilla ei ole ironian tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on IHAN ERI ASIA!
Vihaan ainoastaan tämän hetken päättäjiä ja päätöksiä. Väärinkäytöksiä ja rahan jakamista rikkaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pläp pläp pläp pläp... Täällä vihataan KAIKKIA, erityisesti rumia, läskejä ja rillipäitä.
Ok. Pitäkääpä sitten tunkkinne ja samaa suosittelen muillekin. Meillä on vain yks elämä. Mieti, mihin sen käytät. Mietitkö kuolinvuoteella: olisinpa ehtinyt enemmän lukea kuraa ja vihaa Vauva- palstalta.b
Minua EI HAITTAA, että täällä vihataan. Kirjoittelen omia kivoja ketjujani, joihin ei muuten kukaan koskaan vastaa. Pitäisikö sinun aloittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajat takaa? Miksi juuri keski-ikäisllä naisilla? Miksi juuri sitä vanhemmilla naisilla? Mitä tarkoitat "ironian tajulla"?
Naiset ottavat KAIKEN henkilökohtaisesti. Kirjoita tänne vaikkapa aloitus tyyliin Miksi jotkut yhä ostavat kurkkua ja salaattia niin välittömästi ollaan haukkumassa täysin aloituksen pointtia ymmärtämättä.
Koska täällä voi puhua niin kuin sanat tulisi suoraan omasta mielestä eikä tarvitse esittää että ei vihaisi mitään, kuten oikeassa elämässä. Monet varmasti vihaavat persujakin mutta ei sano sitä kenellekkään. Täällä taas saa sanoa niin.
Eniten pistää vihaksi joka asiasta nillittävät ja valittavat tuilla eläjät.
Luulen, että ihmiset, jotka vellovat omassa pahassa olossaan, kokevat anonyymit nettipalstat helpoimmaksi paikaksi purkaa sitä muihin. Joten tänne tulee suhteettoman suuri määrä porukkaa, joka voi henkisesti huonosti. Sellainen henkinen pahoinvointi aiheuttaa pakkomielteistä raivoa milloin mitäkin kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP on väärässä. Minä en ainakaan kannata rasistista naisvihaa. Päinvastoin, haluan tänne heti paljon isotissisiän eekerityttöjä.
Miksi joillakin yhdysvaltalaistytöillä on todella nuorena ihan hervottomat (mutta luonnolliset) rinnat?
T. George Soros
Hei! Jätä jämät...JÄTÄ JÄMÄT!
T. Klaus Schwab
Tulitte sitten esittelemään, mistä ap puhui.
Vierailija kirjoitti:
Eniten pistää vihaksi joka asiasta nillittävät ja valittavat tuilla eläjät.
Minua taas vakituisessa työssä olevana pistää eniten vihaksi te, jotka ette ymmärrä sitä, miten vaikeaa on saada töitä. Meillä on reilu 5000 kokopäiväistä vakituista avointa työpaikkaa koko maassa ja 300 000 työtöntä. Ei ole helppo osa olla tuilla. Ei ole itsenäisyyttä, eikä voi toteuttaa omia toiveitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajat takaa? Miksi juuri keski-ikäisllä naisilla? Miksi juuri sitä vanhemmilla naisilla? Mitä tarkoitat "ironian tajulla"?
Esimerkiksi sitä että et ymmärrä tämän videon olevan parodia:
No jaa, luultavasti et uskalla edes klikata sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan ainoastaan tämän hetken päättäjiä ja päätöksiä. Väärinkäytöksiä ja rahan jakamista rikkaille.
Mitä tukia ne rikkaat on saanu?
Vierailija kirjoitti:
Naiset ottavat KAIKEN henkilökohtaisesti. Kirjoita tänne vaikkapa aloitus tyyliin Miksi jotkut yhä ostavat kurkkua ja salaattia niin välittömästi ollaan haukkumassa täysin aloituksen pointtia ymmärtämättä.
Tietenkin. Anna toisten syödä mitä ikinä tahtovat. Ei se sinun mahaasi mene.
Vierailija kirjoitti:
Ai naisvihaa 🤣😂
Luepa ensin nämä 415 sivua miesvihaa:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5327904/kyllastyin-passaamaan-perhetta-…
Tässä ketjussa ei kylläkään ole piirun vertaa mitään miesvihaa.
T. George Soros