Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Radionostalgia pliisu kanava

Vierailija
24.05.2025 |

Aina joskus ihmettelen onko nostalginen Elvis Presley ollut rockmusiikin esittäjä  kun Radio nostalgiaa kuuntelemalla ei siltä tunnu !  Kun Elvis kuoli, John Lennon sanoi : Elvis kuoli 1958, kun hän meni armeijaan !  Elvikseltä voisi soittaa kerran vuorokaudessa Rip it Upin ja alkuaikojen epäkaupalliset rokit muutenkin  - koska minun sydämeni lyö rokin tahtiin...

Radiossavoisi soittaa kotimaista Jussi Raittisen rokkia, esim :

Juhlimaan tosi rangasti

Mä oon rokkikuningas

Kaikki Kokkolassa rokkaa

Kantatie 66

tai versio Valtatie 66

Kokkola mainitaan myös biisissä Mie ja Bobby Mcee

Rokotiilirokkia ei kannata soittaa Raittiselta kun Muska on tehnyt sen niin hyvin,samoinkuin ei Presleyn versiota U are always on my mind koska Willie Nelson on tehnyt sen niin hyvin !

luettelo jatkuu : Cmoom everybody

Vankila rock

Koko Suomi surffaa

Mr Blues

Kun tyttöni minut jätti

Takaisin Stadiin

-  Kiitos

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli kyllä aika kalevi aloitus.

mutta itse kuuntelen nostalgiaa, välillä tulee hyviä kappaleita, välillä liian iskelmää t 35v

Vierailija
2/9 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs Cliff Richard in rock n roll : Long Tall Sally - jäljittelemätön tulkinta ja aivan muuta kuin viisut ... tai virret tai yleensä sukkadiscomusiikki,  Led Zeppelinin Rock n roll  ( mahtava levykansi ) Youtubessa !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen syntynyt samana vuonna kuin rokkenroll  1956, pidän ykskuudestoistaosa- tahdista

It s only rock n roll - but I like it

Vierailija
4/9 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chuck Berry ja jokaisen Tekniikanmaailman lukijan ja autokauppiaan toivebiisit  :  No Money down ja Driving along my automobil - oliko muita klassikkoja

Vierailija
5/9 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biisin ni on  Hän kuudentoista on, Jussi Raittisen esittämänä - siinä lauletaan ; Kaikki Kokkolassa rokkaa ja ....

Vierailija
6/9 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rock n rollia ei kutsuttaisi rock n rolliksi, sitä voisi kutsua vaikka chuck n berryksi - Keith Richards

Vierailija
7/9 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio Nostalgialla soi samat biisit koko ajan. Tylsää. 

Vierailija
8/9 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostalgia on ehdottomasti paras radiokanava. Ennen osattiin tehdä ikivihreitä kappaleita, eikä mitään toisesta korvasta sisään toisesta ulos skeidaa. Sitäkin tosin vaivaa samojen biisien soittelu niin kuin kaikkia muitakin radiokanavia. Sama juttu telkkarissa, uusintoja ja uusintoja. Nykyiset nrj:t, loopit, hiphop ym. joutavat kanavat ovat säälittäviä räpellyksiä suoltavia eli ei kunnon musiikkia soittavia kanavia. 

Vierailija
9/9 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Radio Nostalgialla soi samat biisit koko ajan. Tylsää. 

Tosi on, olen joutunut kuulemaan - eikä ne edes kulje vaan ovat nössöimmästä päästä.  Ei viihdyttävää ...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi