Onko Radionostalgia pliisu kanava
Aina joskus ihmettelen onko nostalginen Elvis Presley ollut rockmusiikin esittäjä kun Radio nostalgiaa kuuntelemalla ei siltä tunnu ! Kun Elvis kuoli, John Lennon sanoi : Elvis kuoli 1958, kun hän meni armeijaan ! Elvikseltä voisi soittaa kerran vuorokaudessa Rip it Upin ja alkuaikojen epäkaupalliset rokit muutenkin - koska minun sydämeni lyö rokin tahtiin...
Radiossavoisi soittaa kotimaista Jussi Raittisen rokkia, esim :
Juhlimaan tosi rangasti
Mä oon rokkikuningas
Kaikki Kokkolassa rokkaa
Kantatie 66
tai versio Valtatie 66
Kokkola mainitaan myös biisissä Mie ja Bobby Mcee
Rokotiilirokkia ei kannata soittaa Raittiselta kun Muska on tehnyt sen niin hyvin,samoinkuin ei Presleyn versiota U are always on my mind koska Willie Nelson on tehnyt sen niin hyvin !
luettelo jatkuu : Cmoom everybody
Vankila rock
Koko Suomi surffaa
Mr Blues
Kun tyttöni minut jätti
Takaisin Stadiin
- Kiitos
Kommentit (9)
Entäs Cliff Richard in rock n roll : Long Tall Sally - jäljittelemätön tulkinta ja aivan muuta kuin viisut ... tai virret tai yleensä sukkadiscomusiikki, Led Zeppelinin Rock n roll ( mahtava levykansi ) Youtubessa !
Itse olen syntynyt samana vuonna kuin rokkenroll 1956, pidän ykskuudestoistaosa- tahdista
It s only rock n roll - but I like it
Chuck Berry ja jokaisen Tekniikanmaailman lukijan ja autokauppiaan toivebiisit : No Money down ja Driving along my automobil - oliko muita klassikkoja
Biisin ni on Hän kuudentoista on, Jussi Raittisen esittämänä - siinä lauletaan ; Kaikki Kokkolassa rokkaa ja ....
Jos rock n rollia ei kutsuttaisi rock n rolliksi, sitä voisi kutsua vaikka chuck n berryksi - Keith Richards
Radio Nostalgialla soi samat biisit koko ajan. Tylsää.
Nostalgia on ehdottomasti paras radiokanava. Ennen osattiin tehdä ikivihreitä kappaleita, eikä mitään toisesta korvasta sisään toisesta ulos skeidaa. Sitäkin tosin vaivaa samojen biisien soittelu niin kuin kaikkia muitakin radiokanavia. Sama juttu telkkarissa, uusintoja ja uusintoja. Nykyiset nrj:t, loopit, hiphop ym. joutavat kanavat ovat säälittäviä räpellyksiä suoltavia eli ei kunnon musiikkia soittavia kanavia.
Vierailija kirjoitti:
Radio Nostalgialla soi samat biisit koko ajan. Tylsää.
Tosi on, olen joutunut kuulemaan - eikä ne edes kulje vaan ovat nössöimmästä päästä. Ei viihdyttävää ...
Nyt oli kyllä aika kalevi aloitus.
mutta itse kuuntelen nostalgiaa, välillä tulee hyviä kappaleita, välillä liian iskelmää t 35v