Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Marimekon raitapaita joku synnyttäneiden univormu?

Vierailija
21.03.2007 |

Hymyilyttää, kun tosi monet alkavat käyttää maripaitaa äidiksi tultuaan. Ok, jos kyseinen vaatekappale on jonkun mielestä tyylikäs niin fine, mutta jos ei ennekään ole moista käyttänyt niin PITÄÄKÖ sellainen hankkia että voi julistaa maailmalle " minä olen (kulahtanut) mamma" ?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaakaraitaa tämä äippä ei koskaan käytä muutenkaan. Enää ikinä.

Vierailija
22/29 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä pukeudun raitapaitaan, koska se on ainoa, joka peittää selän. Jos joku tietää muun merkin, missä paidat ovat pitkiä, niin kertokoon.

Nyt en tajunnut. Minä olen 174 cm pitkä, mutta ihan kyllä voin pukeutua tavallisiin vaatteisiin, yleensä kokoa S tai 36. Ei vilku selkä, vaikka käytän lantiomallisia housuja. Tietty mulla ei mitään hirveitä selkäläskejä ole, joiden päälle paita jäisi pönköttämään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa hyvä tuote, mikä Marimekolta löytyy, ovat pyyhkeet. Vaatteet ovat kamalia verhoja. Sopivat vanhoille naisille ja nuoriso-ohjaajille.

Vierailija
24/29 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lihaville suomalaisille myydään vaakaa?

Vierailija
25/29 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (en siis ole se, joka kyseli muiden pitkien paitojen perään) olen alle 160-senttinen, ja silti tarpeeksi pitkien paitojen löytämisessä on hankaluuksia, kun selkäni on pitkä.

Vierailija:

Nyt en tajunnut. Minä olen 174 cm pitkä, mutta ihan kyllä voin pukeutua tavallisiin vaatteisiin, yleensä kokoa S tai 36. Ei vilku selkä, vaikka käytän lantiomallisia housuja. Tietty mulla ei mitään hirveitä selkäläskejä ole, joiden päälle paita jäisi pönköttämään...

Vierailija
26/29 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä paidasta tekee niin kauhean? Ne raidatko? Minun mielestäni ne ei ole sen kummemman näköisiä, kuin mitkään muutkaan pitkähihaiset paidat (paitsi, että raidoista erottaa, että on Marimekon paita). Jos jollakin olisi täsmälleen samalla kaavalla tehty paita, mutta esim musta ja yksivärinen, niin ei monikaan varmasti sanoisi, että voi mikä kauhtana..

Eli ne raidatko siitä tekee kauhean vai se, että se on Marimekko (eli aika kallis merkki)? Itselläni ei yhtään raitapaitaa ole, koska ne maksaa niin paljon, eikä tosiaan mielestäni ole sen kummempia kuin halpahallista ostetut.

Vierailija
27/29 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalle mulla olikin sitten mukana reimatecit, kun ne nyt vaan on niin hyvät.

Vierailija
28/29 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa tehdä itse ja unikko olisi tosi kiva.

Vierailija
29/29 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta näin oli jo ennen kuin minusta tuli äiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme