Kesävaatteet ei mahdu!
Tänään ensimmäistä kertaa talven jälkeen kesähousut ja shortsit jalkaan. Reisistä puristaa ja nappi ei mene kiinni. Toivottavasti en ole yksin tämän kanssa. Kävin vaa'allakin ja se näyttää +6 kg enemmän kuin koskaan.
Miten saisin painoa pois, jotta mahtuisin vaatteisiin. Kesä on vasta alussa.
Kommentit (46)
Ratkaisin itse ongelman sillä, että nasautin sipsipussin auki ja päätin ostaa isommat vaatteet ensi kesäksi.
Talvella punnitsin ja iha normaali oli paino mut nyt kesällä vaatteet ei enää mahdu menin vaaalle ja paino oli noussut 7 kuukaudessa 14 kiloa
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette punnitse itseänne säännöllisesti? Mua ihmetyttää myös että millaisissa vaatteissa sitä ollaan se talvikausi jos sitä lihomista ei kerran huomaa kun aina vasta kesä kynnyksellä?
Itselläni elastaanittomat farkut sekä joustamattomat suorat housut kyllä kertoo missä mennään ympäri vuoden ja tiedän mahtuvani kesävaatteisiini tänäkin vuonna.
N45
Miksi kukaan punnitsee itseään koko ajan?
Mä en seuraa painoa, koska syömishäiriötausta ja ahdistuisin taatusti lukemista ja alkaisin taas kiduttaa itseäni. Vaatteista kyllä näen mihin suuntaan menee, onko sopivat vai liian tiukat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku onneton sielu pian jättää kierukan laittamatta ja pamahtaa paksuksi kun sanon tämän, mutta sanon silti: laitatin Mirena kierukan puolitoista vuotta sitten ja tänä aikana paino on hypännyt 71->93:een!!!!
Onko joku muu huomannut saman että kierukan laiton jälkeen ruokahalu on yhtäkkiä huikea ja paino levinnyt käsiin? (Tai mahaan ja perseeseen, ainakin mun kohalla)
Tämäkö selittää nykyiset valaat joita ennen naisiksi kutsuttiin
Miten se nyt on niin käsittämätöntä aikuisille ihmisille, että jos joku pilleri vaikuttaa vahvasti hormonitoimintaan ja/tai mielialaan, niin se voi vaikuttaa painoonkin?
Käytä sitä kumia idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tullut vain pari kiloa lisää mutta vyötärö ja maha ovat jostain syystä kasvaneet niin paljon ettei vaatteet istu.
No tuo on kyllä jotain suolistoturvotusta :D
Mulla endometrioosi tekee sitä. En ole ikinä punninnut itseäni normitilassa ja endovatsan kanssa, mutta se on niin tukalaa että leikin olevani raskaana. Vatsa turpoaa jalkapalloksi.
Miksi ette punnitse itseänne säännöllisesti? Mua ihmetyttää myös että millaisissa vaatteissa sitä ollaan se talvikausi jos sitä lihomista ei kerran huomaa kun aina vasta kesä kynnyksellä?
Itselläni elastaanittomat farkut sekä joustamattomat suorat housut kyllä kertoo missä mennään ympäri vuoden ja tiedän mahtuvani kesävaatteisiini tänäkin vuonna.
N45