Kesävaatteet ei mahdu!
Tänään ensimmäistä kertaa talven jälkeen kesähousut ja shortsit jalkaan. Reisistä puristaa ja nappi ei mene kiinni. Toivottavasti en ole yksin tämän kanssa. Kävin vaa'allakin ja se näyttää +6 kg enemmän kuin koskaan.
Miten saisin painoa pois, jotta mahtuisin vaatteisiin. Kesä on vasta alussa.
Kommentit (46)
Olet ihana pikkuisen pullukkanakin.
M
Vierailija kirjoitti:
Saman huomioinut. Jokin vika vaatehuoneessani on kun vaatteet siellä kutistuu talven aikana ja sama ilmiö toistuu kesän jälkeen. Onko jokin virhe tapahtunut rakennusvaiheessa ehkä🤔
Kokeile laittaa vaatekaappiin. Mun vaatteet ei kutistu siellä.
Salitreeni ja atleettinen vartalo. Vaatteet kinnaa helvetisti.
Joku onneton sielu pian jättää kierukan laittamatta ja pamahtaa paksuksi kun sanon tämän, mutta sanon silti: laitatin Mirena kierukan puolitoista vuotta sitten ja tänä aikana paino on hypännyt 71->93:een!!!!
Onko joku muu huomannut saman että kierukan laiton jälkeen ruokahalu on yhtäkkiä huikea ja paino levinnyt käsiin? (Tai mahaan ja perseeseen, ainakin mun kohalla)
Olen käynyt salilla, mutta silti on tullut lisää painoa. Onneksi olin tosi hoikka, joten hoikka olen edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Mun kesävaatteet on vyötäröltä telttoja ja takapuolesta kinnaavia. Vissiin salitreeni on menny perille vaikka tuntuu, ettei mitään muutosta oo tapahtunu.
Nek ru per se
Vierailija kirjoitti:
Joku onneton sielu pian jättää kierukan laittamatta ja pamahtaa paksuksi kun sanon tämän, mutta sanon silti: laitatin Mirena kierukan puolitoista vuotta sitten ja tänä aikana paino on hypännyt 71->93:een!!!!
Onko joku muu huomannut saman että kierukan laiton jälkeen ruokahalu on yhtäkkiä huikea ja paino levinnyt käsiin? (Tai mahaan ja perseeseen, ainakin mun kohalla)
Tämäkö selittää nykyiset valaat joita ennen naisiksi kutsuttiin
Asun 50-luvulla rakennetussa puutalossa ja ilmeisesti siihen aikaan on osattu rakentaa vaatehuoneet oikein sillä yksikään vaate ei kiristä. Ei edes 15 vuotta vanha vartalonmyötäinen mekko. Anteeksi siitä. Ehkä mun pitäisi vuokrata tota vaatehuonetta säilytykseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te koskaan käy talven aikana vaa'alla? Tai huomaa mistään talvivaatteista, että vyötärö on kasvanut?
Miten niin vyötärö? Tiimalasivartaloinen harvemmin lihoo vyötäröstä vaan rinnoista ja lantiolta. Tai näin ainakin minulla.
Sinä olet kyllä päärynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te koskaan käy talven aikana vaa'alla? Tai huomaa mistään talvivaatteista, että vyötärö on kasvanut?
Miten niin vyötärö? Tiimalasivartaloinen harvemmin lihoo vyötäröstä vaan rinnoista ja lantiolta. Tai näin ainakin minulla.
Sinä olet kyllä päärynä.
En ole, vaan tiimalasi.
Vierailija kirjoitti:
Ostat isommat vaatteet.
Parempi, ettet osta kokoajan isompia ja isompia, vaan sovittelet vaatteita pitkin talvea ja vähennät ahmimista.
Vierailija kirjoitti:
Mä painoin viime kesänä 71 ja nyt 80 joten vaatekaappi meni uusiksi.
No mutta. Eikö tule hankalaksi vaatekaappia uusiksi remontoida. Minä kyllä hankkisin uudet vaatteet.🤭🤭
Käytä edelleen tavivaatteita, jos on pakko, mutta muutoin kesällä on paljon tilanteita, joissa vaatteita ei tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Käyn mutta minulla paino tyypillisesti vaihtelee vuoden aikana monta kiloa. Talvivaatteet kiristivät ja nyt painoa on 5 kg enemmän kuin viime keväänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä minullakin tiimalasilla. Takapuoli, reidet ja alamaha kasvaa ja rinnat. Nytkin piti hankkia isommat bikinit.
Te jotka ostatte vaan uudet vaatteet, niin meinaatteko tehä sit niin joka kevät? Ihanan ekologista.
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö kierukan tarkoitus ole ehkäistä? Se ehkäisee siis lihottamalöa myös. Nyt kierukan voikin poistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö kierukan tarkoitus ole ehkäistä? Se ehkäisee siis lihottamalöa myös. Nyt kierukan voikin poistaa.
Mulla oli 30-40v välissä hormonikierukka, mutta en kyllä silloin lihonut yhtään.
Niin kiristi minullakin mutta uusia en tasan osta. Olen lökäreissä niin kauan että kilot on lähteneet.