Kesävaatteet ei mahdu!
Tänään ensimmäistä kertaa talven jälkeen kesähousut ja shortsit jalkaan. Reisistä puristaa ja nappi ei mene kiinni. Toivottavasti en ole yksin tämän kanssa. Kävin vaa'allakin ja se näyttää +6 kg enemmän kuin koskaan.
Miten saisin painoa pois, jotta mahtuisin vaatteisiin. Kesä on vasta alussa.
Kommentit (46)
Mun kesävaatteet on vyötäröltä telttoja ja takapuolesta kinnaavia. Vissiin salitreeni on menny perille vaikka tuntuu, ettei mitään muutosta oo tapahtunu.
Joka keväinen ongelma minulla. Saan aina 1-3 kiloa painoa vuodessa ja talven jännittää mahtuuko vielä edellisen kesän vaatteet päälle. Olen ostanut uusia isompia. Tässä on se ikävä puoli että olen tällä tavalla pikkuhiljaa lihonut yli 20 kiloa kymmenessä vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Joka keväinen ongelma minulla. Saan aina 1-3 kiloa painoa vuodessa ja talven jännittää mahtuuko vielä edellisen kesän vaatteet päälle. Olen ostanut uusia isompia. Tässä on se ikävä puoli että olen tällä tavalla pikkuhiljaa lihonut yli 20 kiloa kymmenessä vuodessa.
Mikä v itun SAAN???????? 🙄
Minulla on tullut vain pari kiloa lisää mutta vyötärö ja maha ovat jostain syystä kasvaneet niin paljon ettei vaatteet istu.
Saman huomioinut. Jokin vika vaatehuoneessani on kun vaatteet siellä kutistuu talven aikana ja sama ilmiö toistuu kesän jälkeen. Onko jokin virhe tapahtunut rakennusvaiheessa ehkä🤔
Olen lihonut viime kesästä melkein 10 kiloa. Melko tuhti tyttö katsoo peilistä kun laitan paljastavammat kesäkuteet päälle. Yritän kesän aikana saada painoa alas edes vähän. Normaalipainoon matkaa on 17 kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Mun kesävaatteet on vyötäröltä telttoja ja takapuolesta kinnaavia. Vissiin salitreeni on menny perille vaikka tuntuu, ettei mitään muutosta oo tapahtunu.
Ilmeisesti on "mennyt perille".
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tullut vain pari kiloa lisää mutta vyötärö ja maha ovat jostain syystä kasvaneet niin paljon ettei vaatteet istu.
No tuo on kyllä jotain suolistoturvotusta :D
Ettekö te koskaan käy talven aikana vaa'alla? Tai huomaa mistään talvivaatteista, että vyötärö on kasvanut?
Ei vielä ole niin lämmin, joten en ole kokeillut. Kuvittelisin mahtuvani niihin kuten aina ennenkin. Ei ole kovin lihovaa sorttia.
Vierailija kirjoitti:
Ei vielä ole niin lämmin, joten en ole kokeillut. Kuvittelisin mahtuvani niihin kuten aina ennenkin. Ei ole kovin lihovaa sorttia.
Ja jos niin on päässyt käymään niin parin kilon pudottaminen onnistuu helposti kun vain vähentää syömistä.
Vierailija kirjoitti:
Raskaat luut?
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Ähelsin farkkushortsit päälle. Sain taistelun jälkeen napin kiinni mutta en pystynyt hengittämään ja näytin micheliniltä joten marssin kauppaan jo ostin isommat.
Ihana 😄
Mä painoin viime kesänä 71 ja nyt 80 joten vaatekaappi meni uusiksi.
Leikkaa housut ratki takaa ja ompele kiilapala 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä v itun SAAN???????? 🙄
Olen eri ja lisäksi normaalipainoinen, mutta minulla esim. eräs mielialalääke nosti painoa 6-7 kiloa, lisäksi pitkäkestoinen stressi on tuntunut jumittaneen ennen vilkkaan aineenvaihdunnan. Kyllä siinä alkavat kesävaatteet kiristää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskaat luut?
Ei. Miksi olisi? Olen siro ja ohutluinen pikemminkin.
Sama täällä. Ähelsin farkkushortsit päälle. Sain taistelun jälkeen napin kiinni mutta en pystynyt hengittämään ja näytin micheliniltä joten marssin kauppaan jo ostin isommat.