Käyttäisitkö itse kurahanskoja? XXL:ssä myydään aikuisillekin.
Voisihan nuo ainakin pyöräillessä olla hyvät, mutta en tiedä, kehtaisiko pukea.
https://www.xxl.fi/stormberg-sadepisara-rain-mitten-aikuisten-unisex-sa…
Kommentit (48)
Meillä on pakko käyttää kurapukua pihatöissä yhdessä kohdassa tonttia.
Tuskin nuo mihinkään pihatöihin käy, oletan että kangas on yhtä ohutta ja huonosti kestävää kuin lasten kuriksissa, ja sormellinen malli muutenkin kätevämpi. Mutta pyöräilyyn tai hiekkalaatikolla olemiseen varmaan oikein sopiva. Ilmeisesti vuoriton, joten menee näppärästi vaikka takin taskuun, silloin kun ei tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko ne hyvät käteenvetohanskat?
Panohanskoina ainakin toimivat.
- Maximum Perversum -
Sellin ovi kiinni jo!
Vierailija kirjoitti:
No meillä 8-vuotias on jo sitä mieltä että ei kehtaisi. Toistaiseksi vielä suostunut märälle pihalle ne kurarukkaset pukemaan kun katson vierestä, mutta tuskin enää pitkään jaksan asiasta kinata. Ilmeisesti aikuisena taas kehtaa.
Oletko kokeillut vuorillisia?
Täällä tuon ikäinen koki hankalaksi sen, kun piti itse pukea lapaset ja kurahanskat päällekkäin, eikä kuitenkaan halunnut pukemisessa apua. Kun hankittiin vuorilliset, kelpasi paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seks-hommissa ehkä.
niinku xxl-kondomi vai?
Ei vaan osana asukokonaisuutta johon kuuluu mm. kumisaappaat/ räpylät, uimalasit ja snorkkeli .
- Maximum Perversum-
Juhannuksen hittiasu.
Suomen erityisolosuhteisiin tarpeelliset.
Helsingissä olisi tänään olleet tarpeen
Vierailija kirjoitti:
Olen joutunut hakemalla hakemaan aikuisten vedenpitäviä käsineitä, koska pyöräilen joka kelillä. Vuosien kärsimysten jälkeen löysin sellaiset, joissa on vedenpitävä pinta edes yläpuolella. Ihmettelin, miksi ei kunnon vedenpiäviä hanskoja tehdä. Mutta tehdään näemmä. Niitä ei vaan saa kuin jostain.
Ap ei ole ilmeisesti koskaan pyöräillyt kaatosateessa paljain käsin tai käsineillä, jotka kastuvat läpimäriksi.
Sellaisia löytyy monia, joissa on kumitettu kämmenpuoli, mutta ei toista puolta, joka tietysti heti kastuu pyöräillessä.
Minulla ei ole autolle tallia eikä katosta pihallani. Haluan auton olevan täysin puhtaaksi harjattu, kun talvella johonkin sillä olen lähdössä. Märkä lumi kastelee hanskat likomäriksi tosi tehokkaasti, eikä paljain käsin harjaaminen tietenkään onnistu. Tuohon tarkoitukseen nuo hanskat olisivat tosi hyvät!
Olisi kyllä kelvannut kun koira vielä eli. Käytin sitten suuria tiskihanskoja villasormikkaiden kanssa. Mikään goretex ei kelpaa.
Fillaroidessa ois hyvät. En tiiä miten toimisivat moottoripyörällä ajaessa kanssa. Tai sitten jos pitää jossain liikenteenohjaus tms. hommassa könöttää sateessa ulkona.
Tyylikkään mamman vakiovaruste. Pradan laukun kanssa tietysti.
Onko täällä joku oikeasti kokeillut? Onko hyvät? Onko minkäänlaista vuorta vai joku aluslapanenko siihen pitää laittaa alle?
Ihme ettei ole aiemmin ollut. Suomessa sataa vaakasuoraan räntää tai vettä puoli vuotta putkeen.
Aikuinen ihminen ei mieti onko esim kurarukkaset nolot tai kehtaisiko sellaiset pukea vaan laittaa ne hanskat käteen jos keli vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ihminen ei mieti onko esim kurarukkaset nolot tai kehtaisiko sellaiset pukea vaan laittaa ne hanskat käteen jos keli vaatii.
Kyllä, käteen voi vetää, ei sitä tarvitse nolostella.
Kyllä nuo ois töissä kätevät kun ulkoillaan jokasäässä ja omatkin hanskat kastuu vaikka ois mitkä goret.
Vierailija kirjoitti:
Ap on joku teini, jonka mielestä kaikki on ihan v:n noloa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt ymmärrettävää ja inhimillistä, jos yleensä näet vastaavanlaisia käsineitä vain päiväkotilapsilla, niin että voi ehkä miettiä, että onko nämä nyt aikuisella hyvät. Vähän sama kun itse muistan silloin, kun rupesin käyttämään heijastinvaljaita, ekat kerrat oli sellainen olo, että kaikki varmaan kattoo ja voiko tällasia nyt käyttääkään. Muutaman kerran kun olin käyttänyt, sitten ne meni ihan rutiinilla päälle. Sama varmaan kurarukkasissa. Muutamat sadesäät kun on niissä ulkoillut, sen jälkeen ne tuntuukin ihan normaalilta, eikä asiaa mieti enempää.
Tuo on kyllä totta, että löydät kyllä saappaat, sadetakit, sadehousut jopa sadehatut, mutta sadehanskoja ei! Paitsi nyt nämä, mutta muuten ne on mitä on, on tyyliä joku rautakaupan ruma työhanska.