Käyttäisitkö itse kurahanskoja? XXL:ssä myydään aikuisillekin.
Voisihan nuo ainakin pyöräillessä olla hyvät, mutta en tiedä, kehtaisiko pukea.
https://www.xxl.fi/stormberg-sadepisara-rain-mitten-aikuisten-unisex-sa…
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ihminen ei mieti onko esim kurarukkaset nolot tai kehtaisiko sellaiset pukea vaan laittaa ne hanskat käteen jos keli vaatii.
Onhan se nyt ymmärrettävää ja inhimillistä, jos yleensä näet vastaavanlaisia käsineitä vain päiväkotilapsilla, niin että voi ehkä miettiä, että onko nämä nyt aikuisella hyvät. Vähän sama kun itse muistan silloin, kun rupesin käyttämään heijastinvaljaita, ekat kerrat oli sellainen olo, että kaikki varmaan kattoo ja voiko tällasia nyt käyttääkään. Muutaman kerran kun olin käyttänyt, sitten ne meni ihan rutiinilla päälle. Sama varmaan kurarukkasissa. Muutamat sadesäät kun on niissä ulkoillut, sen jälkeen ne tuntuukin ihan normaalilta, eikä asiaa mieti enempää.
Kuinka moni oikeasti katsoo tai huomaa toisten heijastimia tai hanskoja ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ihminen ei mieti onko esim kurarukkaset nolot tai kehtaisiko sellaiset pukea vaan laittaa ne hanskat käteen jos keli vaatii.
Onhan se nyt ymmärrettävää ja inhimillistä, jos yleensä näet vastaavanlaisia käsineitä vain päiväkotilapsilla, niin että voi ehkä miettiä, että onko nämä nyt aikuisella hyvät. Vähän sama kun itse muistan silloin, kun rupesin käyttämään heijastinvaljaita, ekat kerrat oli sellainen olo, että kaikki varmaan kattoo ja voiko tällasia nyt käyttääkään. Muutaman kerran kun olin käyttänyt, sitten ne meni ihan rutiinilla päälle. Sama varmaan kurarukkasissa. Muutamat sadesäät kun on niissä ulkoillut, sen jälkeen ne tuntuukin ihan normaalilta, eikä asiaa mieti enempää.
teinit
Syksyllä uskoisin että olisi käyttöä, kesällä pieni kastuminen ei haittaa.
Kyllä varmaan ostaisin, jos satun käymään xxl-kaupassa.
Vaikka ei usein tarvitsekaan, kestäähän ne satunnaisessa käytössä pitkään ehjänä, hintansa arvoiset varmaankin ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin juhlien jälkeen monet naiset muistaa tarkasti, mitä kenelläkin oli päällä...
Makkarissa usein kumihanskat kädessä mamman kanssa leikkiessä
Pitääpä kokeilla joskus noita kurakinttaita
Nyt loppui meidän perheessä XXL:ssä asiointi!