đ€Onko nykyĂ€itien kasvatuksessa jokin pielessĂ€, kun he kasvattavat poikiaan?
Vai mistÀ syystÀ naispuoliset toimittajat sanovat puukottajan motiiviksi naisvihamielisyyttÀ?
Koska naispuoliset ÀidithÀn ne pojatkin kasvattavat, ainakin Suomessa.
Kommentit (245)
Vierailija kirjoitti:
Kasva siinÀ tasapainoiseksi pojaksi, kun isÀpuolet vaihtuu lennossa.
MissÀ se isÀ on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasva siinÀ tasapainoiseksi pojaksi, kun isÀpuolet vaihtuu lennossa.
MissÀ se isÀ on?
Ăiti voimaantui, isĂ€stĂ€ ei tietoa.
Yhteiskunta maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin nyt pitÀisi myös Àitien ja muidenkin naisoletettujen kasvattajien havahtua siihen, miten kasvattavat poikia.
Miksei myös miesten? Vaikea nÀhdÀ, ettÀ Àidit kasvattaisivat pojistaan naisvihaajia. EnkÀ tarkoita ettÀ isÀtkÀÀn sitÀ tekisivÀt, mutta kasvatusvastuu on molemmilla. Luulen, ettÀ somella on suuri vaikutus ja siksi vanhempien pitÀisi seurata mitÀ lapset siellÀ tekevÀt javascript:void('Lihavoitu')sekÀ myös keskustella lasten kanssa ja kasvattaa lapset arvostamaan ihmisiÀ sukupuolesta riippumatta.
Ei kyse ole siitÀ, ettÀ esim. yh-Àidit kasvattaisivat pojistaan naisvihaajia, vaan siitÀ MITEN he kasvattavat poikia.
Ei Àiti itse voi antaa pojalleen miehen mallia, vaan isÀ tai vaikkapa isoisÀ. Olen samaa mieltÀ siitÀ ettÀ lapset kasvatetaan tasa-arvoisesti, tasapuolisesti ja toisia ihmisiÀ kunnioittaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin nyt pitÀisi myös Àitien ja muidenkin naisoletettujen kasvattajien havahtua siihen, miten kasvattavat poikia.
Miksei myös miesten? Vaikea nÀhdÀ, ettÀ Àidit kasvattaisivat pojistaan naisvihaajia. EnkÀ tarkoita ettÀ isÀtkÀÀn sitÀ tekisivÀt, mutta kasvatusvastuu on molemmilla. Luulen, ettÀ somella on suuri vaikutus ja siksi vanhempien pitÀisi seurata mitÀ lapset siellÀ tekevÀt javascript:void('Lihavoitu')sekÀ myös keskustella lasten kanssa ja kasvattaa lapset arvostamaan ihmisiÀ sukupuolesta riippumatta.
Ei kyse ole siitÀ, ettÀ esim. yh-Àidit kasvattaisivat pojistaan naisvihaajia, vaan siitÀ MITEN he kasvattavat poikia.
Ei Àiti itse voi antaa pojalleen miehen mallia, vaan isÀ tai vaikkapa isoisÀ. Olen samaa mieltÀ siitÀ ettÀ lapset kasvatetaan tasa-arvoisesti, tasapuolisesti ja tois
Lapsuudessani 80-luvulla lapset kasvatettiin tÀysin tyttöjÀ suosien, en usko tÀmÀn muuttuneen feminismin myötÀ.
IsÀ pakoilee vastuutaan, ja hoitaa max. 20% kasvatuksesta. Joskus 0%.
Ja sitten syytetÀÀn ÀitiÀ. Lol.