🤍Onko nykyäitien kasvatuksessa jokin pielessä, kun he kasvattavat poikiaan?
Vai mistä syystä naispuoliset toimittajat sanovat puukottajan motiiviksi naisvihamielisyyttä?
Koska naispuoliset äidithän ne pojatkin kasvattavat, ainakin Suomessa.
Kommentit (245)
Vierailija kirjoitti:
Kasva siinä tasapainoiseksi pojaksi, kun isäpuolet vaihtuu lennossa.
Missä se isä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasva siinä tasapainoiseksi pojaksi, kun isäpuolet vaihtuu lennossa.
Missä se isä on?
Äiti voimaantui, isästä ei tietoa.
Yhteiskunta maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin nyt pitäisi myös äitien ja muidenkin naisoletettujen kasvattajien havahtua siihen, miten kasvattavat poikia.
Miksei myös miesten? Vaikea nähdä, että äidit kasvattaisivat pojistaan naisvihaajia. Enkä tarkoita että isätkään sitä tekisivät, mutta kasvatusvastuu on molemmilla. Luulen, että somella on suuri vaikutus ja siksi vanhempien pitäisi seurata mitä lapset siellä tekevät javascript:void('Lihavoitu')sekä myös keskustella lasten kanssa ja kasvattaa lapset arvostamaan ihmisiä sukupuolesta riippumatta.
Ei kyse ole siitä, että esim. yh-äidit kasvattaisivat pojistaan naisvihaajia, vaan siitä MITEN he kasvattavat poikia.
Ei äiti itse voi antaa pojalleen miehen mallia, vaan isä tai vaikkapa isoisä. Olen samaa mieltä siitä että lapset kasvatetaan tasa-arvoisesti, tasapuolisesti ja toisia ihmisiä kunnioittaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin nyt pitäisi myös äitien ja muidenkin naisoletettujen kasvattajien havahtua siihen, miten kasvattavat poikia.
Miksei myös miesten? Vaikea nähdä, että äidit kasvattaisivat pojistaan naisvihaajia. Enkä tarkoita että isätkään sitä tekisivät, mutta kasvatusvastuu on molemmilla. Luulen, että somella on suuri vaikutus ja siksi vanhempien pitäisi seurata mitä lapset siellä tekevät javascript:void('Lihavoitu')sekä myös keskustella lasten kanssa ja kasvattaa lapset arvostamaan ihmisiä sukupuolesta riippumatta.
Ei kyse ole siitä, että esim. yh-äidit kasvattaisivat pojistaan naisvihaajia, vaan siitä MITEN he kasvattavat poikia.
Ei äiti itse voi antaa pojalleen miehen mallia, vaan isä tai vaikkapa isoisä. Olen samaa mieltä siitä että lapset kasvatetaan tasa-arvoisesti, tasapuolisesti ja tois
Lapsuudessani 80-luvulla lapset kasvatettiin täysin tyttöjä suosien, en usko tämän muuttuneen feminismin myötä.
Isä pakoilee vastuutaan, ja hoitaa max. 20% kasvatuksesta. Joskus 0%.
Ja sitten syytetään äitiä. Lol.