Voiko Whatsapp-viestin oikeasti lähettää väärälle henkilölle?
Siinähän on tavallaan kolme vaihetta: ensin valitaan vastaanottaja, sitten kirjoitetaan viesti ja viimeiseksi painetaan lähetä.
Onko mahdollista, ettei viestiä kirjoittaessa edes huomaa edellistä viestiä ketjussa tai vastaanottajan nimeä yllä?
Kommentit (9)
Onhan se mahdollista, jos vahingossa klikkaa ohi eli vaikkapa sitä listalla edellistä tai seuraavaa yhteystietoa ja tuijottaa vaan sitä viestin kirjoituskenttää. Kyllä välillä hajamielisyyksissään näin pääsee käymään, varsinkin jos on useampia keskusteluja meneillään yhtä aikaa (ainakin mulla on monia aktiivisia WA-ryhmiä, joihin välillä tulee noita hutiviestejä).
Jep, olen lähettänyt. Viestittelin samaan aikaan useamman kanssa ja vahingossa viesti lähti väärälle henkilölle. Ei ollut kyse humalatilasta tai mistään deittailujutusta.
Saattaa se olla mahdollista, jos kiireellä lähettää. Mun veljellä ja kaipaamallani henkilöllä on vähä samantapainen nimi, ja profiilikuvakin vähä samantyylisen näköinen ainaki siinä pikkukuvas.
Muutaman kerran oon vahingos klikannu väärän auki, ku oon jommallekummalle ollu viestiä laittamas 😅 Mutta huomasin kyllä ajois, että väärä boksi 😄
Yks känniääliö lähetti monesti työryhmään jotain seksiviestejään....
Olen onnistunut lähettämään miespuoliselle kolleegalle sydänemojeita, kun piti tyttärelle laittaa. Onneksi on huumorimiehiä.
Ei voi. Älypuhelimissa on ajatustenlukijapiiri jota whatsapp tukee ja se tietää kenelle olet aikeissa lähettää viestin. Se lähettää viestin automaattisesti oikealle henkilölle jos valitset vahingossa väärin.
No itselle kävi niin, että sain toiselle henkilölle tarkoitetun, intiimin viestin vahingossa. Olin juuri vaihtanut WA-profiilikuvani ja ehkä siksi lähettäjä sekoitti henkilöt. Mutta kyllä sen viestin sisällön näkemisen jälkeen muuttui käsitys koko henkilöstä pysyvästi..
Kännissä valittu väärä henkilö? Lähetetty viesti, jota katuu?