Mikä flunssa on nyt liikkeellä? Jatkuu pitkään.
Kommentit (32)
Siitepölyallergiaa koivun siitepölylle.
Et kai vaan ole, kaikista varoituksista huolimatta, aukaissut MULTAPUSSIA?
Jostain syystä rokottamattomat eivät tähän sairastu...
Odota, katson kristallipallostani mikä virus se on niistä sadoista jotka tuommoista aiheuttavat
Se on kuppaa eikä mitään flunssaa.
joo vatsa kipeä mutta ei kuitenkaan yrjötauti huonoa oloa.nuhaa.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä rokottamattomat eivät tähän sairastu...
EIII tietenkään.sä kusipää haluaisit et täällä olisi vielä tuhkarokko ja polio.mitkä rokotettiin euroopasta pois.
Yli 20 päivää. Vieläkin keuhkoissa limaa.
Kyse on spitaali. Se alkaa juuri tuolla tavalla.
Mykoplasma aiheutti minulle ja monelle tutulle alkuvuodesta todella pitkää tautia. Muutama kuukausi pahaa yskää ja väsynyttä oloa.
Vierailija kirjoitti:
HERRANJUMALA! JO TOISTA VIIKKOA!
Harvoin sitä on kovaa yskää, kunnon nuhaa, päänsärkyä, vilunväreitä, kurkkukipua ja yleistä voimattomuutta yli 8 päivää.
Meillä alkoi pääsiäisen jälkeen, viikko oltiin terveenä toukokuun alussa ja nyt taas on. 4 henkinen perhe, 3 on nyt kipeenä, tytär sairasti jo, mitä nyt vähän kuulin niiskuttelua.
Mulla oli 2 vuotta sitten 5 viikon flunssa ja äidillä myös. Ei mitää hajua mitä se oli.
On flunssa, tein kolmoistestin jossa covid, influenssa ja rs. Ei mikään niistä. Typerä tauti, päätäkin vihloo oudosti.
Minulla alkoi oksentelulla ja vatsa oli todella kipeä, karmeita kouristuksia. Tätä kesti vuorokauden. Sitten alkoi räkätauti ja ärsyttävä yskiminen. Silmiä särkenyt myös. Välillä tulee kummia heikotuskohtauksia ja lepopulssi korkea. Pari päivää oli jo ihan normaali olo ja tunsin oloni paljon paremmaksi. No nyt on taas huonompi olo. Aivan veto pois, mitään ei jaksaa muuta kuin maata sängyn pohjalla. Koko aikana ei ole ollut kuin alussa muutama pykälä kuumetta. Päivän kesti lievä kuumeinen olo. On kyllä outo tauti. Kaikki testit näyttäneet negatiivista.
En tiedä, mutta sairastin. Kaksi viikkoa kanttu vei.