Mies sai kutsun ylppäreille tekstiviestinä
Kun minua ei mainittu, niin tarkoittaako se sitä, että vain mies on kutsuttu? Kutsu oli muodossa "Tervetuloa meille xxx ylioppilasjuhliin klo. xxx jne. Olemme naimisissa. T. Epätietoinen kysyy
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Ei ne nyt jokaiseen numeroon erikseen muotoiltua omaa viestiä kaikkine nimineen lähetä. Saman viestin sieltä laittoivat sinkuille ja pariskunnille/perheille ja koskee tietysti koko perhettä. Näkeehän sen nyt tuosta viestistäkin, että tervetuloa ja aika, ei mitään henkilökohtaista kutsua tuossa miehelle laitettu.
Näin lähetettiin meiltä. Ja samassa muodossa niitä on myös tullut, ja tarkoitettu molemmille. Sitä en osaa sanoa, kuinka monta kutsua meiltä on mennyt ohi, kun mies ei ole muistanut mainita minulle. Muutamia juhlia olen vähän ihmetellyt, kun ei kutsua ole kuulunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtökohta on että kekkereihin ei mennä kuokkimaan jos ei ole kutsuttu.
Olet väärässä. Yo-juhliin saa mennä kutsumatta.
Miten yleistä luulet nykyisin olevan?
Erittäin yleistä. Fiksu vieras tuo ruusun, ehkä myös lahjan, onnittelee, juo kupillisen kahvia ja jatkaa matkaa. Aina ei edes sitä kupillista ehdi ottaa, joten ei pidä loukkaantua, jos joku tulee onnittelemaan. Sen sijaan yli 60 min viipyvä "kutsumaton vieras" voidaan hienovaraisesti johdatella ovelle.
Vierailija kirjoitti:
Jos vaikka sisar lähettää veljelleen kutsun: meidän sannan yo-juhlat la klo 14.00 alkaen, tervetuloa, jokainen täysjärkinen ymmärtää että se on veljen perheelle, vaimo ja lapset mukaan lukien.
Kyllä tekstiviestin alkuun voi kirjoittaa: Hei Pekka, Liisa ja lapset: Meidän Sannan . . .
Kai tuon verran jokainen voi itsekin ajatella!
Onhan se toivottavaa ettei sugar daddy tuo vaimoa mukanaan xxx-juhliin.