Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö korkkareita makuuhuoneessa vaikka muuten ei?

Vierailija
22.05.2025 |

Siis sellaisia 15cm fetissi-tyylisiä ilman platformia? Mies pyysi kokeilemaan, mutta mietin ottaako se paljon jalkoihin vaikka niillä ei luonnollisesti ole tarkoitus kävellä?

N34

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin tän koko ketjun.

Mielipiteitä oli paljon. Minä lukeudun luokkaan korkkareiden  käyttäjiin. On arkeen, vapaalle, viihteelle ja seksiin. Kaikissa näissä " luokissa " omat juttunsa. Makkarissa / seksissä ainakin  mun mies on ihan kuumana , kovana heti kun näkee ne mulla. Sirot korkkarit monet erilaiset. Hänellä varma erektio, minulle hyvä, kova kyyti. 

Toimii meillä ja varmaan muutenkin jos ois tarve. 

👠🍆

Tässä on daamilla asenne kohdillaan ! Onnittelut miehellesi myös !

Vierailija
62/66 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ja käytän korkkareita myös seksin aikana mieheni pyynnöstä. No hän toteuttaa minun toiveeni myös. ( Iso dildo  ja hän ).  Saamme molemmat ...💥

Me💅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mieheltäni i joululahjaksi korkkarit jotka ovat vain seksiä varten hannkittu. Mustat kiiltävät punaisella pohjalla ja noin 9-10cm koroilla. Testasin niitä sitten heti ja mies oli ihan kuumana ja ns. ylikovana. Tiedän nyt mitä teen kun haluan että minut " otetaan ". 

👠💥

Vierailija
64/66 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla on aamutossut sängyn vieressä. AP käyttää korkkareita.

M64
65/66 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti käytän!

Vierailija
66/66 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin korkokenkiä käyttäjänä olen huomannut miten niitä seurataan / katsellaan. Töissä, juu, kaupungilla, juu, ja kotona mieheni kanssa myös. Hän on korkkari freekki. Sängyssä ollessamme saan ns.Extra hyvää kun käytän niitä. 💥👠

N. 8-12cm heels