Käytättekö korkkareita makuuhuoneessa vaikka muuten ei?
Siis sellaisia 15cm fetissi-tyylisiä ilman platformia? Mies pyysi kokeilemaan, mutta mietin ottaako se paljon jalkoihin vaikka niillä ei luonnollisesti ole tarkoitus kävellä?
N34
Kommentit (82)
Minulla on ja käytän korkkareita myös seksin aikana mieheni pyynnöstä. No hän toteuttaa minun toiveeni myös. ( Iso dildo ja hän ). Saamme molemmat ...💥
Me💅
Sain mieheltäni i joululahjaksi korkkarit jotka ovat vain seksiä varten hannkittu. Mustat kiiltävät punaisella pohjalla ja noin 9-10cm koroilla. Testasin niitä sitten heti ja mies oli ihan kuumana ja ns. ylikovana. Tiedän nyt mitä teen kun haluan että minut " otetaan ".
👠💥
Muilla on aamutossut sängyn vieressä. AP käyttää korkkareita.
Näin korkokenkiä käyttäjänä olen huomannut miten niitä seurataan / katsellaan. Töissä, juu, kaupungilla, juu, ja kotona mieheni kanssa myös. Hän on korkkari freekki. Sängyssä ollessamme saan ns.Extra hyvää kun käytän niitä. 💥👠
N. 8-12cm heels
Kyllä minä haluan ja käytän. , Koska miestäni rakastan, joskus miellyttää häntä myös peitonheiluttelu hommissa. Ja jos häntä kiihottaa sukat sukkanauhat tai korkkarit tai posliinipillu, niin kyllä minä siihen taivun. Usein nämä on sellaisia win-win juttuja, arkeen ja seksielämään väriä.
Mutta en tuomitse niitäkään jotka ei taivu, kukin tyylillään
Kyltymä....Vaimo
Ei ehkä vastaa suoraan kysymykseen. Käytän arjessa, töissä korkokenkiä. Vain seksiä varten on myös useita pareja siroja korkkareita mieheni iloksi. Hänellä on korkkari fetissi. Kaikki 8-12cm väliin piikki korot ( ei platform) saa häneet ns. heti valmiiksi. Niin ja minä saan mmmm nauttia. 💥🔥🤩👠
N. 50+
Minä käytän myös välillä korkkareita mieheni toiveesta. Ei häiritse minua mutta tiedän saavani mieheni ' kuumaksi ja kovaksi " Hän nauttii ja minä saan ...
8-10 cm korkkari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö Nokian mustat kontiot aja saman?
Jos on paksut sääret, niin ehdottomasti parempi .
ei mahdu paksut sääret nokialaisiin eikä löydy muunkaan merkkisiä sopivia saappaita paksusääriselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan käytä mitään kenkiä. Ukko tykkää nuolla varpaita osana esileikkiä.
Kumisaappaan kärki on helppo sipaista puukolla pois! Eikä hikoilekaan niin kovin!
Ou jee
-Hillitön kurvi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö Nokian mustat kontiot aja saman?
Jos on paksut sääret, niin ehdottomasti parempi .
ei mahdu paksut sääret nokialaisiin eikä löydy muunkaan merkkisiä sopivia saappaita paksusääriselle
Reino tossut kyllä menettelee myös ja pysyy jalassa kovemmasakin kyydissä kun on senverta rapsakat kantapäät.
Pekka kolmessa polvessa....
M64 kirjoitti:
Tietysti käytän!
Terveisin Pekka ja Antonio
En käytä. Minulla on makkarikäyttöön vain mustia ja punaisia stay upeja. Voin olla myös alasti.
Mies tossa vieressä ehdottaa tuohivirsuja!
Vierailija kirjoitti:
En käytä. Minulla on makkarikäyttöön vain mustia ja punaisia stay upeja. Voin olla myös alasti.
Aviomiehen kanssa olen alasti, mutta minulla on narubikinit, mustat stay upit ja punaiset korkkarit sitä varten, kun Peter tulee hoitamaan minua mieheni työmatkojen aikana.
Tokihan pistän jalkaan jos se tuottaa mielihyvää.
Vaimo ei laittaisi korkkareita edes sänkyyn, mutta kerran laittoi stringit sänkyyn. Siis yhden kerran 30v aikana :)
Eipä ole tullut mieleeni pyytää korkkareita sänkyyn! Ajatus ei kiihota enkä näe siihen syytä. Tuskimpa vaimoni suostuisikaan. Ei käytä korkkareita muutenkaan.
M63
Minä otan aina raamatun sänkyyn. Luen sielta usein ääneen Mooseksen seikkailuista palavan pensaan kanssa. Lopuksi ristin käteni ja huudan lujaa parikin kertaa Halleluja!
Kyllä se huonon seksin aina voittaa. Oli korkkarit jalassa tai ei.
Tässä on daamilla asenne kohdillaan ! Onnittelut miehellesi myös !