Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosmetiikan puhelinmyyjä soitti

Vierailija
22.05.2025 |

Olin juuri kaupassa asioimassa ja vahingossa vastasin puhelimeen, kun odottelin tiettyä soittoa.

No, myyjätär varmisti, että juuri minä olin vastaaja ja aloitti turhanpäiväisen jaarittelun ilmoista ja kaikesta muusta "tärkeästä". Sanoin, että minulla on kiire enkä ehdi kauaa puhua. Kun asia ei edennyt, kysyin, mitä hän yrittää minulle myydä. Reipas kauppias sanoi, että älähän hätäile, hänellä on todella tärkeää asiaa ja kannattaa kuunnella loppuun. Uudelleen kysyi, mitä hän myy. Sanoi lopulta myyvänsä luontaiskosmetiikkaa ja sen vuoksi minun tulisi nyt vain kuunnella. Vastasin, että en ole ostamassa luontaiskosmettiikkaa, kiitos ja hei. Myyjä parkaisi vielä, että älä nyt vain lopeta, hänella on todella hyvää asiaa. Vastasin, että kiitos ja hei ja suljin puhelimen.

Luulevatko nämä myyjät todella, että kaikki haluavat kuunnella turhaa suunpieksäntää? Useimmat kauppiaat kuitenkin ilmoittavat jo alussa, mitä myyvät. Tosin en ole varmaan liki vuoteen edes vastannut tuntemattomiin numeroihin, koska jo soiton tultessa näkyy, että mahdollinen häirikkö.

Ehkä joku yksinäinen kovinkin tykkäisi, että heille soitetaan ja joristaan jos vaikka mitä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin päiväaikaan ihmettelen noita kaiken maailman myyjiä, jotka eivät kykene menemään asiaan heti. Aika moni kuitenkin on päivisin töissä ja jos saat jonkun langanpäähän, niin mitenkä nuo kuvittelee, että siinä kenelläkään olis aikaa saati halua jaaritella säistä?

Vierailija
2/2 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanot ei kiitos ja sitte numero estoon. Mitä niille selittelemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän