Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on kuusi astetta lämmintä niin voiko käyttää takkia vai katsotaanko oudosti?

Vierailija
22.05.2025 |

.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän onko kevät vai syksy. Keväällä mennään takki päällä jonnekin +15 asti tai välillä pidemmällekin. Syksyllä taas mittarissa ehkä 10 ja sitä miettii ettei tässä nyt vielä takkia tarvita lyhyellä matkalla :D

Vierailija
22/26 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai takkia voi käyttää. Outo kysymys. Kaikkea mitä haluaa käyttää saa käyttää, pipoa, kaulaliinaa, aurinkolasia, mitä vaan. Mutta nauratti kun yhdellä oli koko kasvot peittävä paksu maski bussipysäkillä ja aurinkolasit. Sekin on ok.

Jos oli kipeä ja halusi suojata kanssamatkustajia? Tai halusi itse välttää tartuntaa, voi olla vaikka syöpäpotilas? 

Junttia ivailla kasvomaskista. 

Mä käsitin että tässä tarkoitettiin jotain kommandopipon tyylistä maskia eikä mitään kasvomaskia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takkiin pukeutuminen viestisi tiedevastaisuudesta. Pukeudun siis kiltisti shortseihin ja T-paitaan, sillä tämä mitä nyt koemme, on kaikkien aikojen kuuminta.

Vierailija
24/26 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei katso

Vierailija
25/26 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on vain 6 astetta plussan puolella ei voi puhua lämpimästä. Kylmää se on varsinkin jos tuulee.

Vierailija
26/26 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori oon idiootti :D en osaa hahmottaa että mikä on kylmä lämpötila kun niin harvoin kotoa poistun. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi