YLE: Pikkupaikkakunnilla on vaikeaa löytää kumppania
Tuossa artikkelissa on haastateltu Torniossa (joka ei oikeasti edes ole mikään syrjäinen pikkupaikkakunta) asuvaa 41-vuotiasta naista, joka harmittelee sitä, kun valinnanvaraa miehissä on niin vähän pienellä paikkakunnalla asuessa.
Kommentteja?
Kommentit (91)
Ihanaa huomata, että muillakin on vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Neljä lasta voi myös karsia kumppanimahdollisuuksia
Neljä lasta kahden eri miehen kanssa. Jep jep. Varsinainen suositus.
Vierailija kirjoitti:
No, mä asun Lontoossa enkä ole mäkään löytänyt kumppania 🤷 Ehkä pitää sitten vaan muuttaa isompaan.
Samoin minä, tosin en etsi kumppania. Mutta mielenkiinnosta, minkä ikäinen olet ja onko tarjonta Lontoossakin heikkolaatuista vai onko ongelma enemmänkin ihmisten vaikeus sitoutua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mä asun Lontoossa enkä ole mäkään löytänyt kumppania 🤷 Ehkä pitää sitten vaan muuttaa isompaan.
Samoin minä, tosin en etsi kumppania. Mutta mielenkiinnosta, minkä ikäinen olet ja onko tarjonta Lontoossakin heikkolaatuista vai onko ongelma enemmänkin ihmisten vaikeus sitoutua?
Kaikki pankkiirit yms. paremmat ja komeemmat on jo varattuja, pleijereitä tai homoja. Vähiin sitten käy, kun ei halua mitään raksaäijää tai muuta loseria.
Jutun nainen on nätti ja tumma, onkohan saamelainen? Vähän sitä näköä. Kas kun ei ole miehiä jonoksi. Nauravainen ja kivan oloinen.
T. ikätoverinsa Etelä-Suomesta, n
Mulla itellä 3 lasta ja ei ollut vaikeuksia löytää seuraa myöskin suht pienellä Kanta-Hämeen paikkakunnalla. Naapurikaupungista harrastuksesta löysin, olin pikkusen päälle 40v silloin. Tarjokkaita oli reilusti, nuorempia lapsettomia miehiä enemmänkin kun perheellisiä. Nyt tosiaan hyvässä suhteessa kumppanin kanssa ja toivottavasti tämä kestää sitten elämän loppuun asti. Tuntuu oudolta että jutun nainen ei löydä kumppania, ulkonäkö mielestäni ihan hyvä ja mukavan oloinen. Onko tuo 4 lasta sitten vähän pelottava kuvio monelle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla itellä 3 lasta ja ei ollut vaikeuksia löytää seuraa myöskin suht pienellä Kanta-Hämeen paikkakunnalla. Naapurikaupungista harrastuksesta löysin, olin pikkusen päälle 40v silloin. Tarjokkaita oli reilusti, nuorempia lapsettomia miehiä enemmänkin kun perheellisiä.
Oliko sun lapset isoja tuolloin kun aloit deittailla?
Kanta-HÄme on kuitenkin sillai hyvällä sijainnilla, että siinä lähellä on sekä Pirkanmaa, Uusimaa että Varsinais-Suomi, joissa asuu valatvasti väkeä.
Tuskin ne lapset ihan yksivuotiaita on. Ja saa seuraa toki hakea, mutta vakavaan suhteeseen on varmasti tuossa tilanteessa vaikeaa löytää miestä, ihan sama missä asuu.