Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisinkö nakkikeittoa?

Vierailija
15.09.2024 |

En ole varmaan pariinkymmeneen vuoteen syönyt nakkikeittoa ja nyt alkoi tekemään mieli.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepä vaan.

Vierailija
2/24 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vaan. Keitto on hyvää! Itse haluaisin lohikeittoa, mutta tuo eilinen makaroonilaatikkon loppu pitää syödä ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohikeitto kuulostaisi kans hyvältä! Sitäkään ei ole tullut tehtyä aikoihin. Tuntuu että sellaiset vanhemmat reseptit on jääneet kaiken fetapastan jalkoihin. Olikohan se niin että nakit piti käyttää pannulla ennenkuin ne laittaa keittoon? Joku muistikuva olisi että ne pysyisi paremmin ehjinä.

Vierailija
4/24 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veetäkö meille kuuluu...puhele lisää yksin.

Vierailija
5/24 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinosta tuntemattomien  nakkikeitto.

Vierailija
6/24 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista paistaa nakit tai hk sininen lenkki...

Vierailija
7/24 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ihmeessä. Hyvää. Keitot on aliarvostettuja.

Vierailija
8/24 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehdään nakkikeittoa säännöllisesti. Laadukkaat kuorettomat nakit, lanttua, porkkanaa, naurista, perunaa, sipulia, mitä kasviksia nyt itse kukin haluaa laittaa, ja mausteita... ai että tulee hyvää!

Vierailija
9/24 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee ihmeessä. Hyvää. Keitot on aliarvostettuja.

jep, keitot on hyviä, terveellisiä ja halpoja, voi syödä useamman päivän, ruisleipää ja juustoa lisäksi

Vierailija
10/24 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on nakkikeitto? Nakkeja keitossa??

Vierailija
11/24 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen joskus arkena kiireessä nakkikeiton siten, että ostan valmiita peruna keittojuureksia. Pussillisen niitä vaan  kiehauttaa ja pilkotut nakit joukkoon. Todella nopea ja ihan hyvä ruoka välillä

Vierailija
12/24 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne nakit pysyy kasassa paistamattakin ennen keittoon laittamista.

Vierailija
13/24 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen joskus arkena kiireessä nakkikeiton siten, että ostan valmiita peruna keittojuureksia. Pussillisen niitä vaan  kiehauttaa ja pilkotut nakit joukkoon. Todella nopea ja ihan hyvä ruoka välillä

Minä ostan nakit pilkottuna.

Vierailija
14/24 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohikeittoon tuo hyvän lisän lopussa lisätty kylmäsavulohi, paketti riittää ja niin että just kypsyy ja tuo makua liemeen...ja toki tuore tilli😀. Ai niin oli kyse nakkikeitosta; hyvää ja toimii aina sekin😀

Vierailija
15/24 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitot valmistuu nopeasti. Minä ostan pakasteena kuutioituja keittojuureksia ja keittovihanneksia. Lisään liemikuution, pippuria (valkopippuri ja mustapippuri) ja suolaa maks. teelusikallinen.

Mitä vaan voi lisätä siihen. Broilerin paistettuja suikaleita tai nakkipaloja tai lohta tai paistettua jauhelihaa (broiskun/naudan jauheliha).

Vettä laitan vain sen verran, että kasvikset peittyy juuri ja juuri.

Vierailija
16/24 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee toki. Itse tein jauhelihakeiton. Kylläpä tulikin hyvää, juuresten maku on nyt parhaimmillaan. Seuraaksi keitoksi sitten aion siskonmakkara- tai nakkikeittoa. Myös lenkkimakkara sopii keittoon. Kaikkiin näihin käy samat juurekset. 

Vierailija
17/24 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vaan, se on hyvää. Vinkki: lisää tölkillinen tomaattimurskaa joukkoon, se antaa kivasti makua ja mehevyyttä.

Vierailija
18/24 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin muistinkin, että lohikuutioita myydään pakasteena. Kätevää kalakeiton teossa. Samoin seikuutioita on pakasteena.

Vierailija
19/24 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee, hyvä ihminen! Lisää reilusti kasviksia (vaikka vihreitä papuja pakasteesta), porkkanaa, sipulia, what ever, ja laita tomaattipyreetä (tosi terveellistä) ja lopuksi tuorejuustoa ja yrttejä (tilli, persilja, mistä vaan tykkäätkään).

Vierailija
20/24 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on nakkikeitto? Nakkeja keitossa??

Wau! Sulla on aivan uskomaton päättelykyky!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi