Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE: Pikkupaikkakunnilla on vaikeaa löytää kumppania

Vierailija
22.05.2025 |

https://yle.fi/a/74-20161568

Tuossa artikkelissa on haastateltu Torniossa (joka ei oikeasti edes ole mikään syrjäinen pikkupaikkakunta) asuvaa 41-vuotiasta naista, joka harmittelee sitä, kun valinnanvaraa miehissä on niin vähän pienellä paikkakunnalla asuessa.

Kommentteja?

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neljä lasta voi myös karsia kumppanimahdollisuuksia

ja kun ne on vielä kahdelle eri miehelle tehty.

Missä niin sanottiin?

Vierailija
22/91 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuallakin voi olla. Koska osa etsii erilaista kuin suomijuntteus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, onko tuolla ihmisellä oikeasti edes aikaa parisuhteelle. Jos ei edes treffeille meinaa ehtiä minnekään vähänkään kauemmas. Kaksi työtä, 4 lasta, missä välissä sitä tapailisi sitä puolisoehdokasta? Kun ei kai sitä heti voi lapsillekaan esitellä, kun ei vielä tiedä tuleeko jutusta mitään.

Vierailija
24/91 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä tuo yksi on fikaustunut ja toistelee tuota tarinaansa, joka jo alun alkaen oli yhtä keksitty kuin nykyisetkin hourut ja salaliittoteoriat .

Vierailija
25/91 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä tuo yksi on fikaustunut ja toistelee tuota tarinaansa, joka jo alun alkaen oli yhtä keksitty kuin nykyisetkin hourut ja salaliittoteoriat .

Sellaista kutsutaan trollaukseksi ja tarkoitus on saada huomiota. Älä edes alapeukuta viestiä vaan laita siitä poistopyyntö.

Vierailija
26/91 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, onko tuolla ihmisellä oikeasti edes aikaa parisuhteelle. Jos ei edes treffeille meinaa ehtiä minnekään vähänkään kauemmas. Kaksi työtä, 4 lasta, missä välissä sitä tapailisi sitä puolisoehdokasta? Kun ei kai sitä heti voi lapsillekaan esitellä, kun ei vielä tiedä tuleeko jutusta mitään.

Tämä, aikamoinen pattitilanne oikeasti...

Vierailija
27/91 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shit happens

Vierailija
28/91 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asun isossa kaupungissa ja täällä on se ongelma, että treffikumppaneita on helppo löytää, mutta kyllä niillä miehilläkin on runsaasti valinnanvaraa sinkkunaisissa.

Valinnanvara ei mielestäni tarkoita sitä että Tinderissä tulee paljon naamoja vastaan joista tykkäilee saamatta vastakaikua.

Vierailija
29/91 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti on neljä lasta kahdelle eri miehelle niin uuden miehen on kehittävä ne kaikki neljä lasta ja kaksi sitä jotka on kuvioissa niin eipä kuulosta kauhean houkuttelevalta. Draamaan ja ongelmia riittää tuossa kuviossa. Äiti huutaa että sinulla ei ole mitään oikeutta sanoa minun lapsille mitään, isät huutaa että sinulla ei ole mitään oikeutta sanoa minun lapsille yhtään mitään ja kaikki lapset huutaa etä ole minun isä, sinulla ei ole mitään oikeutta sanoa minulle yhtään mitään.

Kuitenkin odotus on että uusi mies huolehtii lapsista ja perheestä ja niistä kaikista aiheutuvista kustannuksista ja ongelmista yhdessä äidin kanssa.

Kertomaan naiset mitä hyötyä tai edes mitä positiivistä sille mahdollisella uudelle miehelle on tuommoisessa kuviossa?

Vierailija
30/91 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Grillillä asiakas voi pyytää treffeille, mutta toisin päin se ei olisi soveliasta, vaikka siellä ihan komeita miehiä käykin, Keränen nauraa."

Mistä siis kiikastaa? Tulee väkisinkin mieleen että nainen on vain liian nirso.

Vierailija
31/91 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tollainen monen lapsen äiti voi kuvitella löytävänsä jonkun alfa uroon? Ei löydä. Noissa apeissa on paljon eronneita, on se kumma kun toisiaan eivät löydä. Elävät laalaa-maassa ja luulevat saavansa urheilevan, koulutetun ja nuoren lapsettoman sinkun. Jos tippuisi maahan,niin ottaisin mitä saa.

Vierailija
32/91 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jjep, jep.

Varmaan ihan pirteä ja kiva nainen, mutta tuommoiseen neljän lapsen uusperhehelvettiin sukeltaminen, joo, ei kiitos.

Vierailija
33/91 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neljä lasta voi myös karsia kumppanimahdollisuuksia

ja kun ne on vielä kahdelle eri miehelle tehty.

Missä niin sanottiin?

Siinähän se artikkelissa luki, että on eronnut nuorempien lasten isästä. Tai voihan se olla, että lapsia on kolme miehen Kaa, esikoinen yhdelle, toinen lapsi toiselle ja kaksi nuorinta kolmannelle miehelle.

Vierailija
34/91 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne lapset ovat isiensä luona joka toinen viikko. Ja ne vanhimmat lapset taitavat olla jo lähes aikuisia.

Vierailija
35/91 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa... Ei hän ole sinkku nainen vaan 4 lapsen äiti! Siinä on pikkusen eroa lapsettomaan naiseen. Ei kukaan normaali mies ala kasvattamaan, toisen miehen 4 lasta! N45

Vierailija
36/91 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetty nainen. En huolisi.

Vierailija
37/91 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, taas näitä "sinkkunaisia", jotka ovat maanneet kylän jokaisen miehen kanssa. Ei kiitos tällaista naista mulle.

Vierailija
38/91 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen pil lu mahtaa Miialla olla? Onko puhki nus sittu kaikkien näiden vuosien jälkeen?

Vierailija
39/91 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun aika isolla paikkakunnalla mutta täälläkin musta on aina tuntunut siltä että kaikki on ns. ollut kaikkien kanssa. Sellainen pieni piiri, jossa on oltu vähän ristiin rastiin. Olen itse tullut tänne työn perässä ja olin siinä kohtaa jo naimisissa. Erottuani päätin että en ala osaksi tuota piirileikkiä. En ole edes käynyt treffeillä täällä. Miehen löysin noin 150 kilsan päästä. Onhan tässäkin tietysti omat huonot puolensa (jatkuva ajaminen) mutta en ole katunut. 

Vierailija
40/91 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut sais varmaan kuitenki pelkkää seksiä ilman sitoumuksia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi