Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kimppa ekaa kertaa

Vierailija
22.05.2025 |

Pitkän mietinnön jälkeen otettiin toinen mies mukaan,ja oli yllätys ,että vaimoni tuli lähes heti vieraan työnnettyä sisään.oli kaikin puolin onnistunut sessio. M 44 n38.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempi tiukka nainen tuntui niin hyvältä, jäin koukkuun. Painoin vaan hitaasti syvälle mmm... tulee panetus kun muistelee. 

Vierailija
22/27 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te kimppailijat löydätte apumiehiänne?

Tällä joku kertoi että vaimon harrastuksen parista mutta vähän oudolta kuulostaa että joku sattuisi olemaan käytettävissä parien panoavuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te kimppailijat löydätte apumiehiänne?

Tällä joku kertoi että vaimon harrastuksen parista mutta vähän oudolta kuulostaa että joku sattuisi olemaan käytettävissä parien panoavuksi.

Seksitreffit, deittisivustot

Vierailija
24/27 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ieluummin naapurin pensieltä sivustoilta tulee tauteja ja kondyä kun on jo käyty hoonailemadda missä sattuu

Vierailija
25/27 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimpassa jää ennen pitkää aina jompi kumpi osapuoli altavastaajaksi.

Vähän erikoinen näkemys, ihan kuin kyseessä olisi joku kilpailu.

Itse olen käynyt useammankin pariskunnan apumiehenä ja pidän itsestään selvänä että olen se vierailija ja apupoika, pariskunnan mies on isäntä talossaan ja parisuhteessaan. Yhdessä vain pidetään hauskaa.

Voin haluttaessa olla dominoivakin mutta silti ilman muuta vain käymässä hyvässä hengessä enkä haastamassa ketään, mikä olisi todella vajaaälyistä ja sopimatonta. Eli olen kai sitten jo lähtökohtaisesti se 'altavastaaja' jos sellainen täytyy jonkun olla. Kyllä täyspäiset ihmiset osaavat leikkiä keskenään ilman mitään ihme vääntöjä.

Vierailija
26/27 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä

27/27 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, hyvä te!

Itse olen toisinaan parin kolmantena osapuolena, ja mukavaa on useimmiten ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi