Ostin äsken Lidlistä lenkkarit 19,90e.. Kysyttävää?
Kommentit (18)
Lidl lenkkarit on tosi hyviä Minulla om kaksi vuotta vanhat ja vieläkin ihan ehjät. Jotkut niken 80 euron lenkkarit voi hajota helposti sieltä kantapäästä kengän sisäpuolelta jossa on se joku muovinen juttu.
Onko ne mitä mallia. Purkkarit vai V-mallin lenkkarit?
Valkoiset ja sitten ne hirveen väriset. Kummat ostit?
Lidl myy siis tällä kertaa juoksukenkiä, ei lenkkareita. Katselin niitä tänään kaupassa ja vaikuttivat varsinkin hintaansa nähden hyviltä, paljon paremmilta kuin Tokmannin tarjonta.
Sulla jäi 10 senttiä itelles 20 euron setelistä. Mitä meinaat sillä rahalla tehdä?
Itse tilasin just zalandolta alennuksesta niken kengät 45e. Tietää saavansa laatua. Normaalihinta 75e, joten ihan mukava 40% alennus.
Miten ne soveltuu oikeasti juoksemiseen? Onko yhtä hyvä asfaltilla kuin pururadalla? Pystyykö juoksemaan maratonin vai korttelin ympäri?
Vierailija kirjoitti:
Onko ne mitä mallia. Purkkarit vai V-mallin lenkkarit?
Purkkarit ei ole lenkkarit.
Miten Liitelissä pystyy sovittamaan kenkiä? Onko siellä ränkkyä niin, että voi istua?
Mitä sitten? Oon ostanut Lidlistä sandaaleita, sukkia, mekkoja, lasten vaatteita, ruokaa, työkaluja, leluja, askartelutarvikkeita, hygieniatuotteita yms.
Yks hihaton mekko on ollu jo monta kesää, käytännössä pidin melkeinpä sitä vaan yhden kesän kun oli helteitä. Pesussa kävi toki välillä.
Lidl on hyvä kauppa.
Tiedän että erään perheen vaatteita ja kenkiä on sabotoitu. Niin että rikkoontuivat ennenaikojaan.
Kyseessä maailman törkein, sairain ja oksettavin gang stalking, jossa tuokin vaan pientä piiperrystä ottaen huomioon että ihmisten elimistöjäkin on sabotoitu. Rikoksia rikoksia,rikoksia.
Älä usko, mutta hullu, hullumpi maailma!
Sosiaalisen eriarvoisuuden ja tasa-arvon puolesta eläköön!
Miksi rikoksia ja pahoja tekoja mukana?
Hinta noussut, itsellä käytössä 14,99 maksaneet edelleen.Ja yhdet Lidl logo lenkkarit 8.50 (oli -50%) odottaa kaapissa.
Miksi?