Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos ei ole kiinnostunut mistään? En edes päihteistä. Olen vain kotona.

Vierailija
22.05.2025 |

Olen vielä aika nuori nainen ja ennen ollut hyvin menevä. Aina piti olla jossain ja tehdä töitä niin paljon kun mahdollista. 

Nykyään en ole kiinnostunut mistään. En ihmisistä, en asioista, en materiasta, en päihteistä tai nautintoaineista. En vttu mistään. Enkä kykene edes töihin.

Joskus tämäkin ärsyttää. Olisi edes jotain paloa sisällä mutta se on sammunut. En tiedä yhtään mitä elämäni on. Yhtä hyvin tässä voisi kuolla vaikka varsinaisesti en sitä halua mutta sama se melkein on. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista kunnollisten ja hyvien miesten elämä on päivästä päivään.

No eikä ole. Kunnollisilla miehillä on yleensä ihan hyviä ystäviä ja harrastuksia. Hikikomorit eivät ole kunnollisia ja hyviä miehiä.

Vierailija
22/28 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ap on? Olen itse 28-vuotias ja koen ihan samaa tällä hetkellä. Olen ollut aikaisemmin todella aktiivinen ja nyt mikään ei tunnu enää miltään. Ei kiinnosta työntekokaan. Tosin tässä vaiheessa on muutenkin työllisyysmahdollisuudet niukat, mutta olisihan se kiva että talous olisi jollain tavalla edes turvattu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen pääasiassa kotona vaan päivisin. Käyn minä kalassa ja kuljen kalaan fillarilla niin saan liikuntaa siitä. Muuten olen kotona. En ole baareissa käynyt vuoden 2006 jälkeen.  Naiset tykkää enemmän niistä jotka ryyppää jatkuvasti ja tälläiset raittiimmat miehet ei kelpaa.

Vierailija
24/28 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vähän samaa. Pakotin itseni kuitenkin liikkeelle, kävin joka päivä kävelyllä. Kävin esim kaupassa ns turhaan. Kun pysyin liikkeellä ja sain raitista ilmaa niin se piristi muutenkin. 

Mutta ei mun mielestä ole pakko harrastaa tai bilettää. Kotona on introvertin hyvä olla. Töissä käyn, se pitää rytmin yllä

Vierailija
25/28 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan tyhjentänyt aivosi liialla netin käytöllä. Tai sitten sinulle on tullut eristäytyvä persoonallisuushäiriö, mutta tuskin. Tuo eka se on.

Vierailija
26/28 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista kunnollisten ja hyvien miesten elämä on päivästä päivään.

No eikä ole. Kunnollisilla miehillä on yleensä ihan hyviä ystäviä ja harrastuksia. Hikikomorit eivät ole kunnollisia ja hyviä miehiä.

Kunnollisuus mitataan teoilla eikä elämäntilanteella. Esim yleisin lapsiin sekaantuja on perheellinen mies.

Vierailija
27/28 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen ap on? Olen itse 28-vuotias ja koen ihan samaa tällä hetkellä. Olen ollut aikaisemmin todella aktiivinen ja nyt mikään ei tunnu enää miltään. Ei kiinnosta työntekokaan. Tosin tässä vaiheessa on muutenkin työllisyysmahdollisuudet niukat, mutta olisihan se kiva että talous olisi jollain tavalla edes turvattu. 

Olen ikäisesi. 

Tässä on vähän sellainen asia, että en tunne olevani masentunut enää. Oikeasti nuo muutokset ovat positiivisia ettei halua turruttaa itseään nautintoaineilla ja humalalla. Minulla on olo, että  elän tärkeää vaihetta. Tunnen Jumalan läsnäolon mitä en aiemmin tuntenut kun olin masentunut. 

Kuitenkin tämä on joskus hyvin yksinäistä. Kuitenkin tälläkin jokin tarkoitus on. Tiedän että vielä jonain päivänä edesautan jotain tärkeää työssä. Nyt vain tässä on sellainen tila, että vanha kuolee pois eikä uutta ole ehtinyt kunnolla syntymään tilalle. Ap

Vierailija
28/28 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se rauha on. Tyytyväisyys ja tyyneys.

Hyvä ruoka ja huonekasvien hoitelu riittää. Arjen seesteisyys. Kuin metsäkauris joka vaan käyskentelee ja elää elämäänsä ilman sen kummempia tavoitteita tai himoja. 

Niin en kiellä sitä etteikö olisi ihanaa olla tyytyväinen vähään. Kuitenkin tässä maailmassa ihmisenä olo on aika vaikeaa ja tekee eristäytyneeksi jos on tällainen ihminen jolla ei voimia oikein. En vain jaksa tuota elämää mitä valtaosa elää. Samalla olen kuitenkin turhautunut koska kyllä sitä jonnekin toivoisi kuuluvansa. 

Onneksi minulla on usko kuitenkin. Ap

Ihmistä ei ole tarkoitettu asumaan kerrostalossa. Se aiheuttaa tuota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi