Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Podcast: Helmi, 24, laskuttaa miehiltä 800 euroa seksistä yksi pyyntö kuvottaa valtavasti

Vierailija
22.05.2025 |

Hyvä läpileikkaus keski-ikäisen miehen sielunmaisemaan, kannattaa lukea :)

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Minulla on oma seksielämä.

Vierailija
2/27 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se Dannyn pano?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta. Minulla on oma seksielämä.

Miehelläsikin saattaa olla omansa 😁

Vierailija
4/27 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

deittailusivustolla 2060-vuotiaat miehet. Useimmiten asiakkaat ovat yli 40-vuotiaita. Hänen mukaansa moni mies toivoo, että voisi olla isähahmo ja Helmi esittäisi heidän tytärtään. Se ei tunnu hyvältä, mutta silti Helmi suostuu.

Musta se on ihan sika ällöttävää. Tulee ihan sellainen olo, että pliis hae apua tai jotain. Ei tämä ole normaalia, Helmi täräyttää Hanna Tikanderille.

Vierailija
5/27 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insestifantasia ton mukaan yleinen ja samoin fetissi anorektiseen naiseen. Ei mitään uutta. Tollasia miehet nyt vaan on.  

Vierailija
6/27 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää mutta tekee silti?? Mitenköhän vaikuttaa pitemmällä aikavälillä, kun menee selkeästi yli omista rajoistaan.

Vierailija
7/27 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto. 20-vuotiaalta opiskelijalta 200 pebusta on max. Kuka hullu maksaa 800? Kaverin puolesta ihmettelen.

Vierailija
8/27 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttää mutta tekee silti?? Mitenköhän vaikuttaa pitemmällä aikavälillä, kun menee selkeästi yli omista rajoistaan.

Kannattaa ottaa tuo vain työnä. Kyllä minuakin on ällöttänyt yleensä joka aamu, kun on joutunut töihin menemään, mutta silti olen melkein aina mennyt. Ei se kuitenkaan ole minun juttu.

M52

Vierailija
9/27 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*tun woke ja v*tun h*ora!

Vierailija
10/27 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Insestifantasia ton mukaan yleinen ja samoin fetissi anorektiseen naiseen. Ei mitään uutta. Tollasia miehet nyt vaan on.  

Eivät todellakaan ole. 

Prostituoidut tapaavat sitä pervointa osaa miehistä.

Vierailija
11/27 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät todellakaan ole. 

Normaalin käsite on laaja. Prostituoidut tapaavat maksukykyisintä osaa miehistä.

Vierailija
12/27 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuluu 800 euron pakettiin?? 

Vierailija
13/27 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmi on löytänyt oman alansa ja hyvä niin.

Vierailija
14/27 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaako Kela tukea Helmin palveluiden käyttöön. T: Työtön

Vierailija
15/27 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä Dannyn lapsivaimo?

Vierailija
16/27 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V*tun woke ja v*tun h*ora!

Ihana pikku h*ora! 🤩

Mutta kallis. 😯

Wokesta olen kyllä samaa mieltä.

Vierailija
17/27 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät todellakaan ole. 

Normaalin käsite on laaja. Prostituoidut tapaavat maksukykyisintä osaa miehistä.

Siis Kela Gold korttilaisia ilmeisesti. Meneekö Helmin palkka suoraan Kelan maksettavaksi?

Vierailija
18/27 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on Helmin sielunmaisemaa eikä miesten. Pitää olla täysin tunteeton jotta voi myydä itseään. Eli psykopaatti tai traumainen.

Vierailija
19/27 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan hänellä on nyt pahoja henkisiä ongelmia, kuten anoreksia. On myös joutunut sietämään kipua ja ihan väkivaltaakin, josta ei uskaltanut ilmoittaa poliisille.

Vierailija
20/27 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ottaa tuo vain työnä. Kyllä minuakin on ällöttänyt yleensä joka aamu, kun on joutunut töihin menemään, mutta silti olen melkein aina mennyt. Ei se kuitenkaan ole minun juttu.

M52

Työ pitää ottaa työnä. Lääkärit kaivelevat ihmisen anaalia ja suolta tähystyslaitteineen ja paska haisee. Hautausurakoitsijat laittavat mädäntyneet vainajat arkkuun kun jonkun se on tehtävä. Sukeltaja käy paskaviemäreissä tarkistamassa tilanteen tarvittassa. Kaikki työ ei ole kivaa mutta onneksi siitä saa palkan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän