BBssä =)
Pitääpä katsoa illalla...
->
Iltansa iloksi asukkaat heittäytyivät jälleen improvisaatioesitysten vietäviksi. Leikit yltyivätkin varsin vauhdikkaiksi, kun olohuoneessa nähtiin työhaastattelu strippibaariin.
Olohuoneeseen pakkautuneet asukkaat kehittelivät erilaisia leikkejä ja esityksiä aikansa kuluksi, kun Niko ehdotti, että seuraavan improvisaatioesityksen tilanne olisi työhaastattelu. Haastateltavina olivat Niko, Andreas sekä Cheryll, ja sohvalla istuskelevat katsojat saivat heittää kolmikolle kysymyksiä. Aluksi katsojien piti kuitenkin keksiä haettava työpaikka sekä luonteenpiirteet haastateltaville.
- Otetaan strippiklubi, Mia ehdotti.
Kolmikon sovittiin hakevan stripparin paikkaa. Tässä vaiheessa Cheryll hyppäsi katsojien puolelle Marian liittyessä näyttelijöiden kööriin naisen paikalle. Myös luonteenpiirteet hahmottuivat hetken arpomisen jälkeen. Andreas oli pinkeä, Niko kouriva ja Maria kuteva työnhakija.
Ensimmäinen kiperä kysymys
Työhaastattelu saattoi viimein alkaa, ja Mia esitti ensimmäisen kysymyksen. Nainen pyysi hakijoita kertomaan, miksi juuri he olisivat hyviä työntekijöitä klubilla.
- Minulla on arvot kohdillaan, Andreas "pinkeän" napakasti.
Seuraavaksi oli Nikon vastausvuoro.
- Mä tykkään sheikkaa ja vetkuttaa itteeni, Niko heitti vihjailevasti.
"Kuteva" Maria otti roolinsa kalamaisesta näkökulmasta ja ilmoitti pitävänsä suomuistesta tangosta. Kolmikon eläytyminen rooleihinsa sai aikaan naurunpyrskähdyksiä sohvalla, ja haastattelu jatkui edelleen.
Parhaat liikkeet esiin
Harri pyysi työhaastattelussa olevia asukkaita näyttämään heidän parhaat liikkeensä, joilla hakijat hurmaisivat vaikeimmatkin asiakkaat.
- No pinkeillä asennoilla tietysti, lausahti Andreas hypäten tuolistaan esittäen hyvin täsmällisiä vihjailevia liikkeitä käsillään ja jaloillaan.
Seuraavaksi "kouriva" Niko hyppäsi tuolilleen ja vetäisi kehiin vetkuttelevan kuuman lantioliikkeen huitaisten samalla melkein Mariaa päähän. "Kuteva" Maria sen sijaan piti pulputtavaa ääntä tanssahdellessaan transsinomaisesti.
Hakijoiden huonot puolet
Työnhakijoilta kysyttiin myös heidän mahdollisia huonoja puoliaan, joita Niko alkoi heti miettiä kieltään liskomaisesti lipoen.
- Mulla ei pysy kieli sisällä suussa, ja se on toisinaan hieman hankalaa, kun innostun puhumaan ja viihdyttämään, Niko kertoi raadille saaden aikaan raikuvaa naurua.
Marian huono puoli sen sijaan oli jatkuva kuteminen. Viimeisenä vastausvuorossa oli Andreas, joka jatkoi särmikkään täsmällisellä tyylillään.
- Pinkeydessä ei ole mitään huonoa puolta. Se on eroottisesti latautunutta, seksuaalista ja se on dominoivaa, Andreas napautti.
Mieheltä kysyttiin vielä jatkokysymys hänen heikkouksistaan, joka sai Andreaksen eläytymään rooliinsa todenteolla.
- Suolapippuri. En ole ikinä tuntenut nänniäni niin pinkeänä kuin tänään, kun hän puhui suolapippurista, viitaten Marian aikaisempiin puheisiin suolapippurista, Andreas heitti himokkaasti eläytyen.
- Haluan sinua nyt! Andreas vielä huudahti lopuksi Marialle, joka räjähti nauruun miehen toimia katsellessaan.
Sohvalla hakijoita arvostellut raati riemutsi loistokkaasta esityksestä, ja ilta jatkui edelleen vauhdikkaiden leikkien saattelemana.
Kommentit (3)
jossa apinalauma huutaa yhteen ääneen ja taas ollaan hiljaa yhtäaikaa.se yx hinttikin siellä vinkuu ku kuohittava sianporsas.voi elämän kevät---kaikkea paskaa ihmiset katsoo.itse olen pari kertaa katsonut noin 15 min.se riitti....
ja seurailen kuitenkin jonkun verran bb:tä, mutta tuo juttu ei kyllä muhun uppoa
t. ap