Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko annatte tippiä Wolt/Foodora-kuskeille?

Vierailija
21.05.2025 |

Onko 2-3€ liian vähän per kuljetus? Tuntuu ainakin näin työttömälle kalliilta kun menee kuljetusmaksukin.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ilmainen kuljetus niin annan 1€ kuskille.

Vierailija
22/34 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tilannut näiltä mitään, enkä tule tilaamaankaan.

Koko bisnes on moraaliton ja työntekijän riistoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä käyttänyt noita palveluita.

Toisin kuin uusavuttomat suomiakat, minä teen itse ruokani alusta asti itse. Tänään laitoin chili con carnea, kun työt loppui. M28

Vierailija
24/34 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne saa palkkaa, eikä suomessa tarvi maksaa tippiä

Vierailija
25/34 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä antanut tippiä Wolt/Foodora kuskeille, luulin että pärjäävät palkallaan

Osa ainakin tienaa ihan hyvin. Itsekään en ole antanut tippiä koskaan, koska Suomessa ollaan ja jos ei täällä palkka riitä, yhteiskunta tukee.

...eli yhteiskunnan tulee kompensoida palkkoja, joita yritykset eivät maksa? Ihan vaan siksi, että sinulle PITÄÄ olla halpaa?

Vierailija
26/34 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä niitä. Pelkään raiskausta ja alkavat vainoamaan. Varastavat ruokaa ja sylkevät siihen.

Vierailija
27/34 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan tilausen etukäteen netissä että ei tarvi niiden kanssa toimia rahan kanssa. En luota mutiaisiin raha asioissa kun ei ole ainuttakaan joka ei olisi yrittänyt kusettaa

Vierailija
28/34 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi v i t t u! Tilaa mitään mihin on e t n i s e t koskeneet.

N21

Et varmaan pysty syömään sitten mitään muuta kuin itse kasvattamaasi ja käsittelemääsi ruokaa, kun et voi tietää onko ''etniset'' koskeneet ravintolaruokaasi tai kaupassa myytäviin ruokiin. Esimerkiksi Espanjassahan ''etniset'' kerää tomaatit ja muut vihannekset.

Vierailija
29/34 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todella anna tippiä. En saa itsekään tippejä, vaikka palvelen asiakkaita päivittäin.

Vierailija
30/34 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisin kuin uusavuttomat suomiakat, minä teen itse ruokani alusta asti itse. Tänään laitoin chili con carnea, kun työt loppui. M28

Sulla ei ole koskaan ollut oksennustauti just kun pitäis päästä kauppaan täydentämään perheen jääkaappia? Silloin olin itse kiitollinen mahdollisuudesta Woltata ruokakaupan ostokset.

Vierailija
31/34 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt olet oikein mitalin ansainnut vähintään :D

Vierailija
32/34 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään 

patasta olisi olla tilaamatta 

Vierailija
33/34 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä antanut tippiä Wolt/Foodora kuskeille, luulin että pärjäävät palkallaan

Osa ainakin tienaa ihan hyvin. Itsekään en ole antanut tippiä koskaan, koska Suomessa ollaan ja jos ei täällä palkka riitä, yhteiskunta tukee.

...eli yhteiskunnan tulee kompensoida palkkoja, joita yritykset eivät maksa? Ihan vaan siksi, että sinulle PITÄÄ olla halpaa?

Mitä? Olipa kumma sepustus. Jos joku tekee omasta tilanteestaan johtuen muutamia ajokeikkoja viikossa eikä palkkaa siksi tule riittävästi, kyllä minusta on ihan ok, että yhteiskunta maksaa tukien muodossa. Ei olis kummallakaan firmalla riittävästi massia pitää listoilla kuskeja jotka eivät aja täyttä työpäivän mittaa 5 x vko, jos pitäisi maksaa täysi palkka ajojen määrästä riippumatta. Soviteltua työttömyyskorvausta ja asumistukea maksetaan myös muilla aloilla työskenteleville eikä se ole mitenkään riippuvainen siitä, minkälaisia hintoja minä haluan tai en halua.

Vierailija
34/34 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole noille antanut tippiä mut Ubereille annan aina jos asiallinen kuski. Siis löytää perille eikä puhu tai huudata radiota. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan