Minulle oltiin eilen iltapäivällä ilkeitä tällä foorumilla
Eilen tuli vastaan raja. Keskustelu muuttui henkilökohtaiseksi, ja osa kommenteista oli yksinkertaisesti ilkeitä. Eri mieltä saa olla mutta tapa, jolla se tuotiin esiin, meni reilun pelin ulkopuolelle.
Kysyn suoraan: miksi mennä henkilökohtaisuuksiin, kun voisi vain keskustella asiallisesti? Jos asia oikeasti kiinnostaa, puhutaan sisällöstä ei ihmisistä niiden takana.
Tämä on pieni haaste: seuraavalla kerralla, kun tekee mieli tölväistä, kokeilekin perustella. Saatat yllättyä, miten pitkälle se vie.
Kommentit (56)
Olen minäkin saanut asiattomia tölväisyjä. Ja joskus tölväissyt itsekin huonona päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Haistappa vi**u, ketään ei kiinnosta.
Tämäkin kommentti kuvaa palstalaisen keskimääräistä sivistystasoa.
Olen sanonut monta kertaa että täällä on Suomen pahin henkinen väkivalta. Syynä on keski-ikäiset naiset.
Vierailija kirjoitti:
Voit syyttää vain ja ainoastaan itseäsi siitä, että olet TYHMÄ, RUMA, KUVOTTAVA JA LÄSKI.
Noinko sinun kodissa on puhuttu?
Voi kyynel. Pitääkö nyt sytyttää kynttilä tai jotain?
Eihän täällä tarvitse aloittaa avauskensa kuin kertomalla, että olen työtön.. olen koulutuseltani sitä tai tätä.. tai olen normaali mies, joka ja tai olen nainen ja mieidän perheessä.....
Niin voit olla 95% varma, että varmasti joku tulee tölvimään ja osoittamaan halveksintansa
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole töissä?
Sain potkut kun jäin kiinni sormettamisesta vaikka oli kahvitauko.
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa.
Aloittaja (enkä nyt tarkoita yksin tämän ketjun aloittajaa) on se avaintekijä keskusteluissa. Jos hän ei saa sitä mitä hän haluaan kuulla hän menee ohi aiheen henkilökohtaisuuksiin ja vetoaa siihen, että hän vain puolustaa itseään. Muiden pitäisi kuitenkin niellä nämä solvaukset ja käyttäytyä asiallisena.
Vierailija kirjoitti:
Voi kyynel. Pitääkö nyt sytyttää kynttilä tai jotain?
Sytytetään kynttilät ikkunalaudalle apn tukemiseksi
Vierailija kirjoitti:
Olen sanonut monta kertaa että täällä on Suomen pahin henkinen väkivalta. Syynä on keski-ikäiset naiset.
Eikä ole vaan peruskoululaiset klopit. Nytkin kirjoitusten taso laski jyrkästi kun pääsivät koulusta taas pois.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nämä kommentit vaikuttavat murrosikään juuttuneiden miesten tekemiksi.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ei tunnista itsestään sitä käytöstä josta syyttää muita.
Jos nahka on noin ohut, kannattaa sulkea koko nettiliittymä.
Vierailija kirjoitti:
Syynä ovat vain ja ainoastaan persut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit syyttää vain ja ainoastaan itseäsi siitä, että olet TYHMÄ, RUMA, KUVOTTAVA JA LÄSKI.
Noinko sinun kodissa on puhuttu?
Juuri näin. Isää ei näkynyt missään ja äiti raukka joutui elämään alamaailman tyyppien kanssa. Muuten meillä ei olisi ollut ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole töissä?
Sain potkut kun jäin kiinni sormettamisesta vaikka oli kahvitauko.
Ota yhteys liittoon.
t. Liitto-täti Marjatta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nämä kommentit vaikuttavat murrosikään juuttuneiden miesten tekemiksi.
Jos et ole samaa mieltä kuun tietyt naiset olet = mies
Hyvä homma, jatka siitä.