Mistä hyvät (ei liian kalliit) TYÖVAATTEET? Ajattelin H&M:ää, mutta laatu paska
Mistä siis saisi hyviä, mutta ei liian kalliita? Kiitos ;D
Kommentit (15)
sieltä tietysti valikoiden, on jotakin tosi kalliitakin. Mutta monia ihania suht edullisia merkkejä.
Itselläni parhaat halpisvaatteet on hankittu H&M:sta ja Vero Modasta. Kannattaa tsekkailla kalliimpien merkkiliikkeiden poistoja, itse löysin jakkupuvun puoleen hintaan (viimeinen kappale) merkkiliikkeen löytötangolta.
että toimistotyylinen työ eli siistit vaatteet (ei liian muodikaat, mutta ei perus jakkupukukaan)
H&M:n uusimmassa kuvastossa oli pari ihan kivannäköistä asua, mutta onko laatu sitten oikeesti täysin nukkavieru...
Haluaisin näyttää tyylikäältä, mutta ei oo rahaa ostaa kalliita merkkivaatteita.
Jos on 30 pesu niin, ei kannata ostaa! Mutta joillakin 40 tekeekin jo jotain. 60 pesun kestävät ovat sitten jo hyvää laatua.
että tuote tulee sovittamattomana ja voit arvioida sen rauhassa kotona.
Mutta siis jos ostan yhdet kalliit, niin sitten joudun olemaan koko vikon samoissa vaatteissa ;) tai sitten halvempia vaikka kolme yläosaa ja yksi alaosa.
Olen siis palaamassa ä-lomalta työelämään...
Onko Stocka sitten hyvä paikka kalliille vaatteille?
ap
Kallis on 100e/vaatekappale (esim. jakku, paitapuse jne.)
Haluaisin saada koko setin (ylä- ja alaosat) 100e
Tiukka budjetti linjaa---
ap
Merkistä toki riippuen.
Itse käytän Rilsin työvaatteita. Suomalainen suunnittelija tekee minun makuni mukaisia vaatteita.
Vierailija:
Kallis on 100e/vaatekappale (esim. jakku, paitapuse jne.)Haluaisin saada koko setin (ylä- ja alaosat) 100e
Tiukka budjetti linjaa---
ap
Oletko käynyt Zarassa? Vero Moda voisi myöskin sopia tuohon budjettiraamiin.
Mutta näytänkö sitten köyhältä nukkavierulta :(? Ja kengätkin puuttuu :/ Pitäisi ennen ekaa palkkaa saada yleisilme kuntoon. Mistä nätit kengät?
Kiitos oikeasti kaikille!
ap
Jakut eivät useinkaan ole mitään kovin kuluneita, sama homma pitkissä housuissa.
Ittellä henkkamaukankin vaatteet olleet ihan kestäviä...