Vastaanko miehelle?
Okei, kirjoiteltiin netissä ja whatsapissa viikon. Suunniteltiin näkemistä. Sitten miehestä ei kuulunut viikkoon. En kysellyt perään. Ajattelin, ettei häntä kiinnostanut. Poistin miehen yhteystiedoistani ja laitoin kaikki nettideitit kokonaan kiinni. Kyllästyin netissä tapahtuvaan ghostaamiseen.
Nyt mieheltä tuli 6pv jälkeen viestiä, että mitä kuuluu. Mitä teen, vastaanko? Otanko esille, että miksi ei viestitellyt? En vaan jaksa olla enää se ovimatto. Ollaan kuitenkin melkein 50-V
Auttakaa kannustavilla kommenteilla. Kiitos.
Kommentit (31)
"Eli mielestäsi sekä aloittaja että hänen mielikuvitusmiehensä toimivat yhtä väärin kadotessaan."
No jos aloittaja vain valehtelee ja olikin itse se joka katosi eli jätti yhtäkkiä vastaamatta miehen viesteihin päiväkausiksi niin sitten hän oli se joka katosi ja on hyvin kummallista että hän kokisi miehen kadonneen?
Mitä pelleilyä ja vääntelyä tämä nyt on että keksit itse tähän jonkun uuden tiedon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollihan tämä. Mutta miten kommentoijat lähtevät mukaan tuohon, että täysin symmetrisessä tilanteessa, jossa kumpikaan ei ole muutamaan päivään viestitellyt, mies on muka ghostannut ja yksipuolisesti kadonnut? Jos ja kun asia riippuu sukupuolesta, niin miten ajattelette samaa sukupuolta olevien ihmisten suhteiden toimivan? Tai ihan vaan sellaisten ihmisten, jotka eivät jaa tuulesta temmattuja sukupuolirooliodotuksianne?
Siis toki se on parempi, että AP ei seurustele normaalijärkisten miesten kanssa. Mutta tämä ajatuskuvio on täysin järjetön.
Älä viitsi.
Ensin viestitellään tiivisti ja suunnitellaan tapaamista. Sitten mies hiljenee viikoksi. Ei jatkoon.
Molemmathan siinä hiljenivät viikoksi.
50 vuotiaan luulisi tietävän mitä tälläisessä tilantessa tehdään - ei todellakaan vastata, yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Voiettä, harmittaa tämä ihmissuhteiden hankaluus.
Ap
No sitten varmaan ei kannattaisi tehdä niistä hankalia perseestä revityillä periaatteilla ja odotuksilla. Jos sinulla on jotain sanottavaa, niin laita itse sitä viestiä tai soita. Jos ei, niin älä pillastu siitä että toisellakaan ei joka päivä ole.
Vierailija kirjoitti:
"Eli mielestäsi sekä aloittaja että hänen mielikuvitusmiehensä toimivat yhtä väärin kadotessaan."
No jos aloittaja vain valehtelee ja olikin itse se joka katosi eli jätti yhtäkkiä vastaamatta miehen viesteihin päiväkausiksi niin sitten hän oli se joka katosi ja on hyvin kummallista että hän kokisi miehen kadonneen?
Mitä pelleilyä ja vääntelyä tämä nyt on että keksit itse tähän jonkun uuden tiedon?
Enhän ole, vaan sinä keksit tuon tiedon vastaamatta jättämisestä. Ainoa aloittajan kertoma tieto on, että kumpikaan ei keskustellut muutamaan päivään, kunnes mies taas lähetti jonkun viestin.
Vierailija kirjoitti:
Vastaat kysymykseen rehellisesti mitä kuuluu, mutta kerrot myös sen, että yhtäkkinen katoaminen sai tuntemuksen, ettei hän halunnut jatkaa tutustumista. Saat varmasti jonkin selityksen
Kuka haluaa valheellista selittelyä? Ei pidä vastata mitään.
Laitat helpottuneena viestiä, että olipa kiva kun laitoit viestiä niin et kuulosta yhtään epätoivoiselta.
No voi kuttu taas. Kysy siltä, että missäs on viilettänyt - vastauksen perusteella sitten päätät, jatkatko vai et. On taas vaikeita kysymyksiä ja vielä 5-kymppiseltä.
Vastaat tietenkin koska mis on komea ja sillä on muita naisia. 6 päivän aikana se kävin kolmilla treffeillä toisten naisten kanssa ja nyt on sinun vuorosi.
Mä olisin sinuna laittanut viestiä kahden vuorokauden jälkeen. Kysynyt mieheltä että mitäs nyt? Eikö kiinnosta enää? Sen jälkeen poistanut yhteystiedot.