Kuvailetko puolisollesi saunakavereiden intiimejä paikkoja
Miten on, kuvailetko millainen sauna- tai urheilukaverisi oli, tyyliin oliko hänellä iso, pitkä tai paksu, oliko sheivattu. millaiset rinnat, reidet, peppu? Minkä vaikutuksen tämä kumppaniisi teki? Meillä tämä toimii mukavana piristeenä molemmin puolin.
Kommentit (7)
Normaali suomalainen mies ei kyllä todellakaan kuvaile muiden miesten kaluja kenellekään.
En ku harvoin oon saunassa muiden ja ja mies ei oo kysynyt. Välillä oon työpaikan kesken ja kyllä voisin hyvin kertoo jos mies kysyin
Täytyy sanoa, että nämä eivät jää itsellenikään mieleen - yleensä keskityn oluen nauttimiseen ja mukavaan jutusteluun. En pystyisi kuvailemaan parhaitten kavereitteni varustusta juuri mitenkään (nyt yritin ruveta muistelemaan). Jos viehättäviä naisia sattuisi saunakavereiksi joskus, niin ne varmaan jäisivät mieleen, ja voisin kysyjälle kuvaillakin. Sekasaunoihin tosin en keksi syytä, miksi sellaiseen tulisi eksyttyä.
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä kalufanaatikko. Raimo nyt sun pitää löytää itsellesi nainen.
Krohöm, tarkoitit tietenkin että pitää löytää mies.
Sehän kyytää maanisesti toisten miesten kaluja mutta ei suostu myöntämään itselleen miksi.
Mulle aikanaan vaimo (ex) kehui työkaverinsa rintoja. Niinpä hankkiuduin tuon kanssa sänkyyn, että saisin selvää asiasta.
Ajattelen liikaakin komeimpien työkavereiden (palomiehet) kroppia ja intiimipaikkoja jotka olen nähnyt monet kerrat mutta en koskaan kyllästy. Olisi kiihottavaa kuvailla niitä vaimolle iltaisin mutta en usko vaimoni innostuvan.
M33
Taas tämä kalufanaatikko. Raimo nyt sun pitää löytää itsellesi nainen.