Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi e-pillereita ja kierukkaa tuputetaan avioliitossa elaville naisille. Millaan ei uskota, etta kondomi riittaa meille, eika ole mitenkaan vastenmielinen tai hankala

Vierailija
21.03.2007 |

käytettävä. Jos haluan hormonaalista ehkäisyä, niin osaan kyllä pyytää. Saisivat lopettaa hormonien tuputtamisen. Niistä on niin huonoa kokemuksia, etten halua ikinä mitään nappeja napsia enää.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sain kaksoset,esikoinen oli 2v. Ja lääkäri nauroi minut pihalle kun kerroin.

Vierailija
22/28 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka jo esikoisesta asti olemme vain kondomia käyttäneet. On kysytty joskus haluanko pillerit, mutta ihan asiallisesti olen sanonut että en, ja siihen se on aina jäänyt. Älkää olko niin kamalan herkkänahkaisia, jos teiltä jotain ihan normaalia kysytään, voihan siihen vastata että ei. Kukaan ei varmasti väkisin teille sellaisia anna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonaalinen ehkäisy ei mulle sovi, mutta ei mennyt jakeluun vaan koko ajan ehkäisyrengasta tai kierukkaa tyrkytti väkipakolla.

Vierailija
24/28 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka kokevat kaiken tyrkytyksenä ja/tai eivät osaa suoraan sanoa, että " ei" . Osaatteko sanoa lehtimyyjille suoraan ei?

Vierailija
25/28 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas on aivan päinvastaisia kokemuksia, ehkäisystä ei ole kyselty mitään ja on pitänyt tehdä työtä saadakseen edes jonkun sortin ehkäisyn.

Vierailija
26/28 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun ehkäisyneuvolan synnyttäneille naisille tarkoitetusta lehdestä: " kondomiehkäisy päättyy yleensä raskauteen - ennemmin tai myöhemmin" . Mutta tää onkin turkulaista hommaa :)

Vierailija
27/28 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lääkäri ei teistä päältä päin näe, että osaatteko huolehtia ehkäisystä/haluatteko edes ehkäistä/hormonaalinen ehkäisy ei sovi/tiedätte, että imetysehkäisyyn ei voi luottaa... Siksi tuputamme.

Vierailija
28/28 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3% naisista joilla vakituisena ehkäisynä on kondomi, raskautuu vuoden käytön aikana? (Minä kuulun tuohon 2-3% )

Tiedän että ette usko ja alatte arvostella mutta, meillä kondomi petti jo toisen kerran ja...lopun arvaatte.

Nyt vaadin sterilisaation ja toivon että se ei enää petä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi