Lue keskustelun säännöt.
Minkä ihmeen takia naapuri heittelee tupakannatsat meidän auton alle? Kiusantekoako?
19.09.2008 |
Olenkin pitempään jo ihmetellyt miksi meidän auton alla on aina niin paljon tupakannatsoja. Nyt olen jo kahdesti nähnyt kun naapurinakka tumppaa röökinsä maahan ja potkaisee natsan meidän auton alle ennenkuin hyppää omaan autoonsa. En vaan ymmärrä mikä järki tässä on?
Kommentit (3)
heittää teidän auton alle, jottei hän "syyllistyisi roskaamiseen" vaan katse kääntyisi teihin. Eli yksinkertaisesti yrittää piilottaa natsat :-0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jotka katsoo oikeudekseen heittää tumpit minne huvittaa. Naapurisi sisäinen ääni sanoo totuuden eli olen kuvottava sika, minkä seurauksena jalka tekee minimaalisimman mahdollisen liikkeen että ongelman voi ajatella "ratkaistuksi".
ajelee itse jollain romulla varmaan ja pistäähän se vihaksi jos naapurilla on vieressä joku hieno auto. Ehkä se naapurin muija toivoo et se autoo syttyis palaa :) tai sit pitää sitä "tuhkakuppina" :) Mä kyllä menisin sanomaan muijalle asiasta, jos ei reagoi niin etsi jokun iso tuhkis ja kaada se hänen autonsa alle :)