Pidätkö tärkeänä että taistelua sisältävät pelit on mahdollista pelata läpi ottamatta vahinkoa?
Ts. joka tilanteeseen on olemassa sellainen taktiikka tai useita, jos on tarpeeksi taitava?
Tosin tuollekin on vaihtelevuutta, esim. Half Life 2 on mahdollista pelata ilman vahinkoa kyllä, mutta se vaatii suhteellisen luovaa suojassa pysymistä, ja peliä ei ole varsinaisesti tarkoitettu siihen.
Kommentit (3)
Siinä pitää sitten erottaa ainakin kaksi asiaa. Pitäisikö ensiksikin kyseessä olla roolipeli, missä hahmo voi vaikka jutella tiensä läpi hankaluuksien. Vai tarkoitetaanko tällä sitä, että pelaaja keksii itse itselleen tämmöisen läpipeluuehdon saadakseen huomiota.
Itsellä ei luonne anna periksi laskea pelin vaikeustasoa vaikka tur piin tulee niin että tukka lähtee vaan sillä mennään joka aluksi valittiin ja se ei ole easy.
En pitäisi.