Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*^*ELOISAT keskellä viikkoa*^*

21.03.2007 |

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollut ihanan aurinkoinen ilma koko päivän.. ollaan kyläilty ja äsken käytiin vielä vaunuttelemassa.. Nyt on ruoka valmistumassa, kauhee nälkä! Ja huomenna lähtään mökkeilemään, jee! Tosin ei taida enää hiihtokelejä olla, mut pitää ulkoilla muuten vaan.

Pumpuli: Samaa mieltä, sais se Ari jo lähtä kotiin sieltä..

Opemamma: Onneksi kaikki on hyvin!

Sit en muista nikkiä (sori) kuka se tuskaili sen kellonsiirron kans, nii eikö se mee niin päin, et ne herää niinku tunnin myöhempään, ku kelloja siirretään eteenpäin.. Siis niinku jos herää tavallisesti kuudelta, nii sit herää seittämältä.. tai jotenki silleen :)

No mut nyt lähen syömään.. mukavat illat kaikille!!

Katita ja poitsu

Vierailija
42/43 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltaa kohden :) Ihan kivaa, kun tietää, että hetken päästä talossa on muutaman tunnin hiljaisuus...Siinä kohden sielu lepää :)

Pepperiltä piti kysymän, että miten paljon jumppaat Neelaa, fysioterapeutin ohjeiden mukaan? Itse olen himpun laiska jumppaamaan tuota Jaakkoa, kun tuntuu tuo edistyvän ilman suurempaa toheltamistakin.

Jaakollahan on rasitteena se ennenaikaisuus ja siihen vedoten hänen pitäisi muka osata jo kaikenlaista mitä nuo 10kk osaa. Mistähän ihmeestä olen jäänyt sellaiseen käsitykseen, että tuo kehitys kuitenkin menisi lähempänä sitä laskettua aikaa...

Neelahan oli myös syntynyt jonkin verran ennakkoon, eikö? :)

Ihanaa, kevät tulee!

Eria

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipati hei,

Taitaa olla useampi viikko kun olen tänne rantautunut mutta täällä taas...

Ihanaa kun kevättä kohden mennään...Kävin juuri pällistelemässä poitsulle aurinkolaseja kun autossa nousee kauhia hulabaloo kun aurinko armas nassuun osuu...Osaisko joku suositella hyviä laseja näin pienille..?

Meillä uidaan lattialla kanssa kuin kala kuivalla maalla...Ja kun ei päästä kun hieman peruuttamaan, ei lattialla olo maistukaan enää niin kivalle. Sen sijaan syöttötuolissa on kiva mellestää ja paukuttaa pöytä hajalle:)

Oltiin viikonloppuna Ruotsin risteilyllä ja mukavasti meni matka...Laiva keinutti ihan kiitettävästi takastulomatkalla mutta sepäs poikaa vaan entistä enempi nukutti....

Oli puhetta vierastamisesta ja eroahdistuksesta. Meillä sitä on ollut ihan pienestä pitäen...Nytkin eletään taas sitä vaihetta jolloin äiti ei saisi mennä yhtään näkökentän ulkopuolelle....Välistä aika rasittavaa mutta kyllä tämän jaksaa...Eroahdistushan on lehtien mukaan vaan hyvä merkki siitä, että lapsi on kiintynyt vanhempaansa...

Tulipas omanapaista tekstiä...Täytyy ryhdistäytyä ja usemmin aktivoitua tänne kirjoittelemaan...

Illan Idolssia odotellessa ja toivoessa että jompikumpi hevijätkistä saisi passituksen kotio!

Kirjailee Vaaga ja poju2408