Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nänniä kihelmöi vatsallaan

Vierailija
20.05.2025 |

Muutaman viikon ajan oon ihmetellyt miksi vasenta nänniä kihelmöi kun käännyn esim vatsalleen ja rinta jää kehon alle. Ihan uusi oire. Rinnat ultrattiin ja kävin mammografiassa tänä keväänä muusta syystä joten tiedän että kaikki on ok. Oire vain on outo. Ulkoisesti ei poikkeavaa, nänni näyttää täysin normaalilta. En imetä tai ole raskaana. 

Kokemuksia? 

N32

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään nukkua vatsallaan joten tähän kiinnittää lähes päivittäin huomiota. Nänni tuntuu jotenkin herkemmältä kivulle/paineelle tms. 

Ap

Vierailija
2/3 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tutkittu on niin älä turhaan mieti asioita.

Outoja tuntemuksia voi välillä olla oudoissa paikoissa. Itselläni oli kummallinen tunne kädessä (allin kohdalla, mutta ei ihan kainalossa) sellaisena länttinä. Olin varma että nyt on syöpä. Tuntemus kuitenkin parin viikon jälkeen hävisi, tuli parin vuoden jälkeen takaisin hetkeksi. En ole tutkituttanut, koska meni ohi. Näitä tulee ja menee. Rinnassa jokin tiehye ehkä tukossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tutkittu on niin älä turhaan mieti asioita.

Outoja tuntemuksia voi välillä olla oudoissa paikoissa. Itselläni oli kummallinen tunne kädessä (allin kohdalla, mutta ei ihan kainalossa) sellaisena länttinä. Olin varma että nyt on syöpä. Tuntemus kuitenkin parin viikon jälkeen hävisi, tuli parin vuoden jälkeen takaisin hetkeksi. En ole tutkituttanut, koska meni ohi. Näitä tulee ja menee. Rinnassa jokin tiehye ehkä tukossa?

Sana on "tiehyt".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi