Mitä syötte tänään?
Mull köyhän ruuat keitettyjä pottuja ja kananakeista jottai
Kommentit (35)
Olen päästänyt itseni vähän turpoamaan viime aikoina, joten tänään en syö mitään. Huomenna sitten taas.
Nämä ruokaketjut ovat parasta palstalla. Siksi käynkin täällä joskus. Löytyy aina joitakin ruokia, jotka ovat melkein unohtuneet. Lounaaksi söin pinaattikeittoa ja kauraleipää kurkun kanssa. Päivällisruoaksi otan täältä jonkun sellaisen mihin on kotona jo tarvikkeet. Ja huomista ruokaa varten käyn illalla kaupassa. On vaan niin monta kivaa valintaa mistä valita.
Paistan eilisiä keitettyjä perunoita, padron-paprikoita ja syön ne kylmäsavulohen ja coleslawn kanssa.
Salaattia, jauhelihakeittoa ja illalla sipsejä.
Tein eilen makaronia ja ruskeaa makkarakastiketta. Sitä siis.
Vierailija kirjoitti:
Paistan eilisiä keitettyjä perunoita, padron-paprikoita ja syön ne kylmäsavulohen ja coleslawn kanssa.
Eilen paistoin perunaa, padroneja ja sipulia. Pistin pekoniakin sekaan. Padronit olivat pettymys. Tavallinen paprika on parempaa. Mutta tänään syön grillissä tehtyjä lämppäreitä ja karitsan filettä vartaassa. Lämppäreihin laitan pekonia, sinihomejuustoa ja dijonia. Aivan kaikki tarpeet pakastimesta ja ostettu punalapulla. Täytyykin laittaa kamado tulille, niin ehtii ennen matsia syödä. Näin kesällä tämä työttömän elämäkin on välillä siedettävää.
Sitruunarisottoa ja täytettyjä herkkusieniä.
Vierailija kirjoitti:
Nakit ja ranskalaiset.
Mitäs juhlit nämä ovat minun juhlaruokaa.
Aamulla join vettä ja mustaa kahvia kaksi kuppia. Lounaaksi papuja, kurkkua ja jäävuorisalaattia. Illalla rahkaa ja chiansiemeniä.
Katkarapusalaattia keitetyillä munilla.
Mulla valmiiksi keitetyt perunat, lantut, porkkanat ja paistettua kanafileet. Ei ole vielä nälkä kun söin puoli 11 kaurapuuron