Miehet n. 60v käytättekö usein pillereitä apuna?
Tarvitseeko aina? Riippuuko määrästä? Tai laadusta?
Kommentit (26)
Usein jos tarkoitus rakastella, ei aina kuitenkaan. Joskus onnistuu ilmankin.
M60 ja vaimo on 58
Sitten käytän, jos haluaa olla varma että onnistuu.
Käyttääkö vaihdevuosivaivaiset wanhusnaiset haluttomuuteensa uutta reseptilääkevalmistetta: Vyleesi? Se on injektio joka on pistettävä 45 minuuttia ennen seksuaalista aktiviteettia, saattaa kylläkin latistaa tunnelmia enemmän kuin pistos niitä kohentaa. Sitä ei määrätä naisille joilla menopaussi on jo takana, menopaussi on suomalaisilla naisilla keskimäärin 51v iässä.
Sain kuulla mieheltäni, että käyttää melkein joka kerta. Tuli vähän epävarma olo, etten riitä kiihokkeeksi, mutta ilmeisesti ei siitä kyse vaan ihan fyysinen juttu?
Sitä en ymmärrä, että missä välissä sen ottaa, kun en ole huomannut. Eli mistä tietää että on seksiä. Toki innostun käytännössä aina, kun vähänkin koskee :D Monta kertaa viikossa, joskus kolmekin kertaa vuorokauden sisään, joskus muutama päivä väliä.
Miksi et kysy? Ei kai ole salaisuus?
Mulla on seksisuhde naiseen jolla on se "pilleri" ihan itsessään. Eli oikein kiva naisellinen nainen jota tykkään vastavuoroisesti hemmotella.
On tullut käytettyä (Tadalafil 10mg )
Toistaiseksi en ole tarvinnut koskaan. Harmi vaan, että seksiä on niin vähän. Ei edes kertaa viikossa.
M60+
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein otat? Onko tehokas? Mulla sildenafil ja tuntuu että vie tunnon kalusta. Ja kun pääsen vaimon sisälle on jo aika pehmeäkin
Kalle 65
Vierailija kirjoitti:
Sain kuulla mieheltäni, että käyttää melkein joka kerta. Tuli vähän epävarma olo, etten riitä kiihokkeeksi, mutta ilmeisesti ei siitä kyse vaan ihan fyysinen juttu?
Sitä en ymmärrä, että missä välissä sen ottaa, kun en ole huomannut. Eli mistä tietää että on seksiä. Toki innostun käytännössä aina, kun vähänkin koskee :D Monta kertaa viikossa, joskus kolmekin kertaa vuorokauden sisään, joskus muutama päivä väliä.
No se käy panemassa toista naista!
jos naisella raejuustoreidet niin tarvii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein otat? Onko tehokas? Mulla sildenafil ja tuntuu että vie tunnon kalusta. Ja kun pääsen vaimon sisälle on jo aika pehmeäkin
Kalle 65
Kerran viikossa. Ei tuo määrä vielä mikään kovin tehokas ole. Olen joskus ottanut 20mg, mutta päänsärkyä siitä sitten tulee jälkeenpäin. Muuten kyllä miellytävä lääkitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle 65
Voisit kokeilla myös tukevia penisrenkaita juureen, niin ei lerpsahtais
Käytän päivittäin nuoremman puolisoni mutta osittain myös verenpaineen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle 65
Voisit kokeilla myös tukevia penisrenkaita juureen, niin ei lerpsahtais
Mulla ajatus, että sellainen rengas on jotenkin tiellä siinä yhdynnässä. Onko sulla sellainen rengas, millainen?
Käytin aikoinaan, kun erektion saaminen oli hankalaa. Nyt kun olen käyttänyt pillereitä säännöllisesti, niin erektio tulee luonnostaan ja monta kertaa päivässä, joten enää en tarvitse pillereitä. Kannustan käyttämään pillereitä ja ottamaan niitä vaikka puolikkaita joka päivä ja nautiskelemaan kullista, niin se herää eloon luonnostaan.
Ei tarvii aina. Lähinnä jos on ollut kiirettä ja paineita töissä niin silloin. Ja jonkin verran kumppanin mielenkiinnosta riippuen. Jos ollut muutenkin hankalaa ja itseä haluttaa. Vaimoa ei niin usein seksi kiinnosta.
60v