Miehet n. 60v käytättekö usein pillereitä apuna?
Tarvitseeko aina? Riippuuko määrästä? Tai laadusta?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tullut käytettyä (Tadalafil 10mg )
Kuinka usein otat? Onko tehokas? Mulla sildenafil ja tuntuu että vie tunnon kalusta. Ja kun pääsen vaimon sisälle on jo aika pehmeäkin
Kalle 65
Voisit kokeilla myös tukevia penisrenkaita juureen, niin ei lerpsahtais
Mulla ajatus, että sellainen rengas on jotenkin tiellä siinä yhdynnässä. Onko sulla sellainen rengas, millainen?
Mulla on useitakin renkaita, jotkut vähän tiukempia ja toiset joustaa enmpi ja jotkut paksuja ,yksi ihan säädettävä mutta sitä ei ole tullut käytettyä. Niitä pitää kokeilla ,niin sitten näkee mikä toimii.
M70
Ei tarvetta
Seksiä 2 - 4 krt viikko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein otat? Onko tehokas? Mulla sildenafil ja tuntuu että vie tunnon kalusta. Ja kun pääsen vaimon sisälle on jo aika pehmeäkin
Kalle 65
Mulla ajatus, että sellainen rengas on jotenkin tiellä siinä yhdynnässä. Onko sulla sellainen rengas, millainen?
Mulla on useitakin renkaita, jotkut vähän tiukempia ja toiset joustaa enmpi ja jotkut paksuja ,yksi ihan säädettävä mutta sitä ei ole tullut käytettyä. Niitä pitää kokeilla ,niin sitten näkee mikä toimii.
Aika moista rahan menoa, jos pitää monta rengasta ostaa!
Puolen vuoden päästä 60v ja ei ole vielä tarvinnut pystyyn houkutella. Seisoo välillä vähän turhankin herkästi jo pienestä ajatuksenpoikasesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle 65
Mukavuuskysymys montako haluaa.
Etkö ollenkaan ota pillereitä? Mitä käytit?