Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita samanlaisia? Olen päättänyt että jos tyttäremme

Vierailija
20.03.2007 |

tulevat liian nuorina raskaaksi niin hoidan vaikka itse vauvan ettei tarvitse tehdä aborttia tai antaa adoptioon.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa teineistä aloittaa seksielämänsä yli kuusitoistavuotiaina, ei niin nuorina kuin joku aiempi väitti. Kasvatuksella on oikeasti iso merkitys, sosiaaliluokka määrää meillä aika lailla seksin aloittamisikää. Ja itse haluaisin olla tukemassa lapsia jos omia lapsia saisivat, jos vain olen itse kunnossa siinä vaiheessa. Ja kasvattaa heidät niin, etteivät ajattele että lapsi pilaa elämän, tai että itsekkyys on aina oikea tapa toimia.

Vierailija
22/23 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut, että en maalaa kauhukuvia silmieni eteen siitä, miten siinä tilanteessa ei pärjäisi. Elän päivän kerrallaan ja kasvatan lasta siinä missä omatkin lapseni. Lapselle olemme rehellisiä siitä, kuka äiti on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin toivoisin, että lapseni aloittaisi seksielämän vasta ollessaan valmis kantamaan täyden vastuun mahdollisesta lapsesta (Eli hyvässä parisuhteessa, aikuisena) mutta kun ikinä ei tiedä mitä elämä tuo tullessaan..

Jos lapseni raskautuisi alaikäisenä niin yrittäisin ylipuhua kaikin keinoin ettei tekisi aborttia ja pyytäisin hänet asumaan minun kanssani ainakin täysi-ikäiseksi ja hoitaisin lapsen hänen kanssaan yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi